17 Mart 2019 Pazar

Nişan Hazırlıklarım / 1. Kıyafet seçimi

Herkese merhaba

Uzun zamandır ara verdiğim yazılarıma nişan hazırlıklarım ve seçtiklerimle tekrar başlıyorum. Ara vermemin bir sebebi instagramdan uzaklaşmak isterken sayfamın tamamen kapanması da etken oldu,tekrar açmak istediğimde belli süre açılmayan sayfaların kapatıldığı gerçeğiyle karşılaştım .. Bunları bir kenara bırakıp nişanlanacak olan heyecanlı gelin adaylarımız için kendi deneyimlerimi paylaşmaya karar verdim.

Bölüm bölüm olacak yazı dizisinin ilk bölümü kıyafet seçimi olacak.Aslında günlük hayatımızda da bizim en büyük derdimiz ne giyeceğim ...! Bu birde bizim en en özel günlerimizin başlangıcı olunca işler biraz daha karmaşık hal alıyor.

Ben aslında gösteriş mi seviyorum yoksa sade bir insanmıyım karar veremedim bu dönemde başka arkadaşlarımda gördüğümde o şaşaalı kıyafetleri çok beğeniyorum ama kendi hazırlıklarım sırasında bütün mağazalarda sade düz ama ağır duracak elbise arayışına girdim.

Öncelikle kendi elbisemi paylaşacağım sonra belki size de ilham olacak elbiseleri mağazaları ve fiyatlarıyla paylaşacağım.

Elbisem Forever New . İlk gördüğümde aşık olmuştum rengi kibarlığı tam aradığım gibiydi.Aklımda dantel elbise vardı modeli konusunda kararsızdım çok güzel denk geldi .Duruşu biraz beni endişelendirdi ilk başta kilom pek müsait değildi ama kalıbı biraz dar olduğu için topladı ve beni üzmedi.Kollarım çok tombul durmuş olabilir ama yine de azimle 36 beden elbiseye sığdım.
Yanlış hatırlamıyorsam 590 tl gibi bir fiyata almıştık elbisemi.





Evde isteme merasimi bittikten sonra aile arasında nişan töreni oldu.Orada tercih ettiğim elbise daha çok Çerkes motifleri taşıyordu. Haytımın bir bölümünde mutlaka giymek istediğim elbise modelini bana hayal ettiğimden güzel diken Aydan teyzeme bir kez daha teşekkür ediyorum. ( Gelinlik ve hayalinizdeki elbiseyi diktirmek isterseniz adresi size bırakıyorum Atatürk bulv. And çarşısı no :28 Tlf: 03124312392 )




Ben ikisini de çok beğenerek giydim umarım sizde beğenmişsinizdir.

Şimdi yeni nişanlanacak kızlarımız için elbise modellerini sizlerle paylaşıyorum.

Oleg Cassini/ Bronz Rengi Askılı Dantel İşlemeli Abiye Elbise

4XLVC17428_ROSE GOLDViola Chan
2.995 TL

Oleg Cassini/ Kayık Yaka Dantel İşlemeli Uzun Abiye Elbise

VC4465_BURGUNDYViola Chan Premium
3.995,00 TL 998,75 TL

Oleg Cassini / Kırmızı Askılı Saten Kısa Abiye Elbise

MA-B4054-001_KIRMIZIAlfa Beta
362,50 TL
  • Ürün Kodu: PC55222-33
  • Stok Durumu: Stokta var
  • 699,99TL
  • 399,00TL

TRENDYOLMİLLAAntrasit Aplike Detaylı Abiye Elbise TPRAW19BK0012

169,99 TL 129,99 TL

3 yorum:

  1. Elbisen çok güzeldi kuzum, çok da yakışmıştı! Çerkes kıyafetine de ayrıca bayılmıştım! Gelinliği merakla bekliyorum! Çok öpüyorum!

    YanıtlaSil
  2. Elbiselerin çok hoş ve çok tatlı olmuşsun Burcucum, hele o çerkes kıyafetine bayıldım :)

    YanıtlaSil
  3. Slm melek gibi olmuşsunuz Allah tamamına erdirsin

    YanıtlaSil