15 Temmuz 2020 Çarşamba

Xiaomi Mi Vacuum Cleaner - Robot Süpürge

Herkese merhaba 

Bence yüzyılın icadı bu robot süpürgeler oldu. Herkesin bütçesine beklentisine göre bir sürü modeli var. Ben uzun araştırmalar ve incelemeler sonucu Xiaomi seçtim robot süpürge markası olarak. İnstagram hesabımdan video çekerek size elimden geldiğince özelliklerini anlatıyorum.Blog hesabımda da yazılı olarak bu minnoşa yer vermek istedim. Süpürgenin modeli '' Xiaomi Mi Vacuum Cleaner '' diye geçiyor.

ŞEKİL A 

Öncelikle gerçekten ve gerçekten işinizi çok hafifletiyor. Ben aldığım zaman o evi süpürürken sen ne yapacaksın gibi yorumlar gelmişti şekilde A da görüldüğü gibi ben keyif yapıyorum :)  . Şaka bir yana tabiki o evi süpürürken oturduğum zamanlar oluyor ama çoğu zaman ben o sırada evi topluyor , ütü yapıyor yada mutfakta oluyorum omzumdan 1 iş yükü gitmiş oluyor .


En çok sorulan soru : Gerçekten süpürüyor mu ? Evet arkadaşlar bu minik alet gerçekten süpürüyor. Her gün çalıştığı halde her gün bu toz haznesi doluyor . Almaya karar verince o kadar çok video izledim ki her kullanana soruyordum en son bi arkadaşıma sorduğum zaman 
- Benim gibi haldır haldır  süpürmesine gerek yok sadece ortalıktaki saçı tüyü toplasın yeter demiştim . Arkadaşım da bana - Emin ol haldır haldır süpürüyor demişti. Kullanmaya başlayınca gördüm ki benden güzel süpürüyor bu minik:)



 Toz haznesi bu alanda her süpürmeden sonra hazneyi boşaltıyorum 2-3 günde bir de hazneyi güzelce yıkıyorum . Evi süpürürken toz haznesi dolduğu zaman kendisi boşaltmanız için uyarı veriyor boşalttıktan sonra kaldığı yerden süpürmeye devam ediyor.



Halıları her süpürmede topluyor musunuz diye de çok soru geliyor . Hayır tabiki her süpürmede halıları toplamıyorum ozaman zaten büyük bir iş yükü olur. Altındaki bu tekerlekler sayesinde halılara da çok rahat çıkıyor . Özellikle bizim antredeki halıyı o kadar muntazam temizliyor ki onun videosunu da paylaşmıştım geçtiği ve süpürdüğü her yer belli oluyor. Sadece hafif kilimleri kaldırıyorum bazen onlara takılıp zaman kaybediyor.



'' Mi Home '' diye bir uygulaması var bu uygulamayla süpürgenizi wifi olan her yerde kullanabiliyorsunuz . Bu görselde oturma odası , salon ve mutfak var en son ben orayı süpürtmüştüm . evin haritasında seçtiğiniz yeri kendisi gidip süpürüyor bu da gerçekten çok büyük bir kolaylık. Yine uygulama üzerinden çalışma modunu ve ses yüksekliğini ayarlayabiliyorsunuz . 4 tane modu var * Sessiz - Standart- Turbo - max *  Ben genelde standart modu seçiyorum ama halıları süpürürken turbo modu tercih edenler de var. 

Uyuyan çocuğu uyandırır mı ? Ben bazen eşim işe gittiği zaman çalıştırıp uyuyorum uykum çok hafif olduğu halde beni rahatsız edip uyandıran sesi yok sessiz modu seçtiğiniz zaman daha da sessiz çalışıyor o yüzden bebek uyurken gönü rahatlığıyla çalıştırabilirsiniz.

Uygulamasından çalışmasını istediğiniz gün ve saatleri seçerek siz hiç dokunmadan o gün ve saat geldiğinde çalışmasını sağlayabilirsiniz. Yine aynı şekilde işten çıktığınız zaman start verip çalıştırırsanız siz eve gidene kadar evi süpürür .

Bizin ev  165 m2 tek şarjla toplam 130 dakikada bütün evi süpürmüş oluyor . Süpürme sırasında şarjı biterse dock kısmına kendisi geliyor kalanını süpürebilecek kadar şarj olursakaldığı yerden devam ediyor.



Alt kısımda gördüğünüz bu 3 adet dönen fırça sayesinde tozları ve yerdeki pislikleri kendi haznesine doğru ittiriyor . Evde girmedii hiç bir yer yok tabi bunun için koltuk , yatak ve dolapların yüksek olması lazım ben süpürürken kolay olsun diye mobilyaları hep yüksek seçmiştim evde dolaplar da yüksek olunca benim minik her yere girip tertemiz yapıyor. En çok bunu seviyorum çünkü evi süpürürken büyük bir zaman kaybı oluyordu bu alanları süpürmek ve feci bir bel ağrısı. En az 6-7 cm yüksekliğe çok rahat girebilir . Benim aklıma gelen kısımları bunlar İnstagram hesabımda ( @burcuspinkyworld ) daha detaylı videolara ulaşabilirsiniz . Teknik özelliklerini de aşağıya yazıyorum o kısımda da bütün özellikleri görebilirsiniz umarım bu yazım sizin için faydalı olur. Biz Trendyoldan almıştık diğer satış sitelerinde de bulunuyor.



Ağırlık (kg)3.8
Aşılabilir Engel20 mm
Boy93 mm
Çalışma Modu Sayısı3
Çalışma Süresi160 dk
Derinlik353 mm
Emiş TürüKuru
En350 mm
EPA/HEPA FiltreVar
Kullanım AlanıHalı, Sert Zemin
Pil TipiLi-ion
RenkBeyaz
Ses Seviyesi (dB)60
Siklon FiltreVar
Su Tankı Kapasitesi (L)0.3 lt
Şarj Süresi3 Saat
TeknolojiAkıllı Navigasyon, Akıllı Telefon ile Kontrol, Boşluk Sensörü, Oda Sınırlandırma, Otomatik Şarj, Toz Sensörü, Uzaktan Kumanda, Wi-Fi Desteği, Zamanlayıcı
Toz Kapasitesi0.45 lt









2 yorum:

  1. Çooook güzel bir ev aleti bu yaa.. Özellikle çocuklu evler için :)) Acilen almam lazım :)

    YanıtlaSil
  2. Benim de ilgi alanıma girdi bu aralar, güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil