7 Nisan 2017 Cuma

İçimizdeki Çocuk

Herkese merhaba
İçimizdeki çocuk bizimle oldukça aslında ne kadar mutlu olduğumuzu anlıyoruz. Hayatın yorgunluğu,stresi üzerime gelince kendimi çoğu zaman parkta buluyorum.Çocukların oynamalarını izliyorum,mutluluklarınız ağlamasını gülmesini eğlenmesini .. Bazen çocukluğum geliyor aklıma dalıp gidiyorum uzaklara.Bazen bende oynuyorum onlarla bir kaç saat bile olsa o eğlenceli dünyaya gidiyorum dertlerden kederlerden uzaklaşıyorum :)



Genelde spor kıyafetler giymeyi seviyorum.Ve kolej hırkaları bu havalarda vazgeçilmezim oluyor bir kaç renk ve farklı model almıştım.Bordo yoktu onuda geçen gün Zaful'dan aldım . Özellikle üzerinde harf olanlar hoşuma gidiyor birde '' B '' harfli olanı bulduysam hiç kaçırmam :)

Bambi ayakkabı modellerini çok seviyorum spor ayakkabılarıda gayet rahat oluyor kullanmadıysanız tavsiye ederim . Bambinin bende şöyle bir anısı var bu blog işlerine işk başladığımda sponsorluk olaylarını falan yeni öğreniyorum bir heves Bambiye mesaj atmıştım.Şansıma kabul etmişlerdi o kadar mutlu olmuştum ki ne zaman görsem yada alışveriş için gitsem aklıma bu gelir.



Hırkam : Zaful
Pantolonum : Romwe
Tişört : Koton 
Gözlük : Rosegal 
Ayakkabı : Bambi



5 yorum:

  1. Aynen o çocuk hiç susmasın

    YanıtlaSil
  2. Bence insan kaç yaşında olursa olsun içindeki çocuğu hiç susturmasın :) bu arada bloğumun 2. yaş günü çekilişime beklerim ♡ sayfanda duyurma imkanın olursa da çok mutlu olurum, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Çok tatlısın. Güle güle giy canım...

    YanıtlaSil
  4. Lovely look :)
    www.ivanasworld.com

    YanıtlaSil
  5. Valla ben de benim ufaklıkla parkta içimdeki çocuğu eğlendiriyorum :)

    YanıtlaSil