13 Haziran 2017 Salı

Fujifilm İnstax Mini8

Herkese merhaba

İnstagram hesabıma fotoğraf eklediğimden beri bu minnoş makina hakkında birsürü soru alıyorum bende buradan hepsini aynı anda yanıtlamak istedim.




Öncelikle çok istediğim İnstax mini8 i bana hediye alan canım sevgilime çok teşekkür ederim :))



Fatih bunu D&R mağazasından aldı ama ben internetten baktım bir çok sitede var siza sıralıyorum :


  • HepsiBurada
  • N11
  • D&R
  • Vakkaorama
  • İdefix
  • GittiGidiyor
  • Fujifilm Shop

*  İlk kareyi çektiğinizde filmlerin koruma bandı siyah bir şekilde çıkıyor sakın korkmayın neden böyle oldu diye :)

*  Fotoğraf çekme tuşuna bastıktan sonra çıkın film beyaz oluyor ve 10-15 dakika sonra rengini almaya başlıyor .

*  Şöyle söylemek istiyorum modellerine göre fiyatları değişiyor. İntax mininin  4 adet farklı modeli var. Bunlar mini 8 – mini 25 – mini 70  - mini 90 olmakta ve bunların dışında ise İntax Hello kitty ve İntax Wıde 300 bulunmakta olup Fujifilm sizlere 6 adet farklı ve renklı  model sunmakta. Benimki set halinde satılıyordu kutunun içinde makina , taşıma çantası , albüm , desenli bant , kalem , 2 adet pil ve 10 adet filmle birlikte 399 tl . 






*  Fujfilm shop adresinde bu setler farklı şekillerde sunulmuş ufak bir albüm , kol çantası , askı , taşıma çantası , 10'lu film gibi farklı farklı setleri var onları da inceleyebilirsiniz . Bu sitede de fiyatları aynı 399 tl.

*  Tek olarak makinayı almak isterseniz 299 tl gibi bir fiyatı var . Siteden siteye değişiyor ama üç aşağı beş yukarı fiyatlar bu şekilde . Bence set olarak alınması çok daha uygun.



*  Başka bir değinmek istediğim konu poz seçemiyoruz. Bu konudada pek fazla soru geldi. Fotoğraf çekme tuşuna bastıktan sonra asla geri dönüşünüz yok o an yakalanan poz anında çıkmaya başlıyor o yüzden dikkatli çekmek lazım .

*  4 tane parlaklık ayarlama modu var zaten o kendisi evdeyseniz güneşli olan mod'u seçmeye çalışsanız da bunu engelliyor . En son kısımda yüksek parlaklık modu var bunu seçtiğinizde çıkan fotoğraflar daha parlak bir efektle çıkıyor.



*  Herkesin merak ettiği bir başka kısım da fotoğrafların netlik derecesi. Elbette bir iphone 7 netliği beklememelisiniz ama benim hayal ettiğimden çok çok daha net ve güzel çıktı fotoğraflar .

*  Benimki daha çok yeni olduğu için netlikleri zaman içinde düşüyor mu bilmiyorum ama piller bittikçe düşüyor değiştirince düzeliyor diye okudum bir kaç yerde.

*  Filmleri gerçekten biraz pahalı 10 adet film 39.90 tl gibi bir fiyatla ücretlendirilmiş . Ama yurt dışı sitelerine bakarsanız 20 adet filmi 40 tl ye bulabilirsiniz.

*  Arka kısımdan filmlerinizin ne kadar kaldığınıda görebilirsiniz :)



Aklıma gelenler ve söyleyeceklerim bu kadar yine sormak istediğiniz olursa yorum bırakabilir yada instagram hesabımdan mesaj yollayarak sorabilirsiniz .


7 yorum:

  1. Ya bu makinede 50 resim çektikten sonra bi daha çekemiyormuşsynuz bu doğru Mu ne kadar çekebiliyoruz resim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba benim makinam daha çok yeni ama böyle birşeyin doğru olduğunu sanmıyorum bir arkadaşım 5 6 paket film bitirdi çünkü :)

      Sil
  2. Yaa bayılıyorum bunlara. Hep bu sevgililer alıyor zaten inşallah darısı benimkine 🙈 Güle güle kullan bu arada

    YanıtlaSil
  3. çok tatlış bir hediye olmuş güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  4. çok şeker bayılıyorum bunlara güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  5. Harika bende çok istiyorum bunu bide sadece makine ile çekim yaptıklarını mı çıkartıyor ☺ Takipteyim

    www.tembelprenses.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  6. Harika ya inşallah bende alıcam bundan.

    YanıtlaSil