1 Mayıs 2012 Salı

Çok Yönlü Blogger Ödülü




Merhabalar bu benim aldığım ilk ödüüül :P Öncelikle bu ödülü bana veren
ModaEvine çok teşekkür ederim :)



Bende bu ödülü arkadaşlarıma veriyorum :)
Ödülü alan arkadaşlarım :


 Ezgi Gülbağı,Yasmin cc,Loves From Fashion,Modaevimiz,Cicileydi.Keremel,Corals Fashion,Umut sepeti,Starlight-Style,Rebel Takipte,Duygu Şenyürek :)

1. Ödül aldıklarını bloglarına gidip haber vermeniz gerekiyor.

2.Kendimizle ilgili 7 gerçek paylaşıyoruz.
* Bir oda dolusu kıyafetim olsa daha fazlasını isterim 

*Genelde yolda yürürken insanların ayakkabılarına bakarım

*Benden daha iyi olan insanları çok kıskanırım 

*Yapamayacağım işlere kalkışırım

*Yemek yapmaya bayılırım 

*Fenerbahçeyi hayatımda bir adım önde tutarım :)

*Kendime hediye almaya bayılırım  


3.Sizde ödülü aldığınız kişiye teşekkür etmeyi ve bu ödülü 11 arkadaşınıza vermeyi unutmayın canlarım :)

4.Versatile Blogger Ödül fotosunu blogunuza ekleyiniz.

5 yorum:

  1. Çok,çok,çook teşekkür ederim :))
    Çok mutlu oldum,ilk fırsatta yayınlıcam inşAllah :)
    Cici geceler diliyorum..

    YanıtlaSil
  2. şimdiden tşk ederim benide bu ödülün bi parçası yaptığın için.. Yarın hemen işe koyulup 11 arkdaş arayışına girip paylaşıcam kısmetse ..:) tekrar tşk

    YanıtlaSil
  3. Sevindirik oldum, çok incesin. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. çok çok teşekkür ederim çok naziksin :D

    YanıtlaSil
  5. Bebegiiim cok tesekkur ederimmmmm :*

    YanıtlaSil