17 Haziran 2012 Pazar

My King ♥

Bir kızın ilk aşkı, vazgeçilmezidir.Bambaşka duygularla bağlanır ona.Kimseye güvenmediği kadar güvenir.Hesabı kitabı yoktur bu sevginin; çıkarsızdır; karşılıksızdır sevgisi.Ne zaman beni bırakacak; ne zaman bu aşk bitecek, demeden yaşadığın duygudur. Sen onu bırakıp gitsende, başka aşklara yelken açsanda, o seni bırakıp gitmez.İşte bir genç kızın ilk aşkı böyledir. çünkü bu aşkın adı; babadır... ♥




Bazen babamdan azar yesemde ( şekildeki gibi ) her zaman yanımda olduğunu her konuda bana destek olduğunu biliyorum.Her düştüğümde bıkmadan tutup elimden kaldırıyor.Tacımı yere düşürmemem için her zaman başımı dik tutuyor :)



Bazen bizim için sınırlarını zorluyor biz mutlu olalım diye bin türlü fedakarlık yapıyor o yüzden Benim babam Google gibi adam ne istersek buluyor bulamadığında alternatif sunuyor sonucunda bizi mutlu ediyor :))




Bilir misiniz babalar kızlarına ellerini uzatırsa, kızlar onu cehenneme kadar takip eder.

* İyi ki benim babamsın :)

2 yorum:

  1. Çok güzel anlatmışsın gayet kısa ve öz... Onlar iyiki hayatımızdalar, iyiki varlar. Babamsız bi dünya düşünemiyorum bile :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) evet iyi ki varlar bende düşünemiyorum :))

      Sil