16 Ağustos 2012 Perşembe

H&M Sonbahar

Dünyaca ünlü şarkıcı Lana Del Rey bu sonbaharda H&M’in modeli oluyor

Şu anda müzik dünyasının en önemli isimlerinden biri olan Lana Del Rey, bu sonbaharda H&M’in ana kampanyasının yüzü oluyor. Lana, yazılı basında yer alacak Inez van Lamsweerde ve Vinoodh Matadin tarafından çekilen kampanyada modellik yapacak ve ayrıca yönetmen Johan Renck tarafından çekilecek reklamda “Blue Velvet” şarkısını yeniden yorumlayacak. Bu yılın başında “Born to Die” albümündeki “Video Games” şarkısıyla dünya çapında bir stara dönüşen Lana, benzersiz kişisel stili ile tanınıyor. Kampanya için Lana, H&M’in sonbahar koleksiyonundan pembe angora kazak, desenli taytlar, tüvit motosikletçi ceketi ve bedene oturan deri ayrıntılı elbise gibi temel parçaları giyiyor. Reklam filminin tamamı, televizyon kampanyası için kullanılacak versiyonlarıyla birlikte 19 Eylül tarihinden itibaren hm.com adresinde izlenebilir. Lana Del Rey, Ekim ayında H&M’in kı! ş modasına yönelik kampanyasında da yer alacak.



Oyuncu Joel Kinnaman bu sonbaharda H&M erkek modasına modellik yapıyor

“RoboCop” filminin yeniden çekiminde başrolü oynayan oyuncu Joel Kinnaman, bu sonbaharda H&M erkek giyimini sunuyor. “The Killing” dizisinin ABD versiyonundaki rolüyle dünya çapında ün kazanan Joel, ünlü video yönetmeni Jonas Åkerlund tarafından çekilecek sonbahar kampanyasında yer alıyor. Joel kampanyada, bisiklet yakalı lacivert tişört ve kot gömleğin üzerine yeşil kolej ceketi giyerek H&M sonbahar koleksiyonundan temel parçaları sergiliyor. Koleksiyon bu sonbaharda hırkaları, kadife pantolonları, lacivert renkli dar kesim kabanın güncel versiyonunu ve gri tek sıra düğmeli takımı da içeriyor. Reklam filminin tamamı, televizyon kampanyası için kullanılacak versiyonlarıyla birlikte 5 Ekim tarihinden itibaren hm.com adresinde izlenebilir.
Joel Kinnaman, “H&M, bir erkeğin her gün mükemmel görünmesini ve kişisel bir stil oluşturmasını kolay hale getiriyor. İster keskin hatlara sahip bir takım ve boğazlı bir kazak, isterse kot ve tüvit spor ceket olsun her zaman istediğim şekilde giyinme şansını tanıyorlar. Bu yüzden H&M’in yüzü olmaktan çok mutluyum” diyor.



David Beckham, H&M’deki iç giyim koleksiyonunun başarısını yeni bir kampanya ile kutluyor

David Beckham, H&M’deki iç giyim koleksiyonun başarısını, koleksiyonunu oluşturan iç çamaşırı klasiklerinin formuna ve kesimine odaklanan yeni bir kampanyayla kutluyor. Çarpıcı yeni resimler Los Angeles’ta fotoğrafçı Alasdair McLellan tarafından çekildi. Fotoğraflarda David, hem kendisinin, hem de iç giyimin yalın bir şekilde görünmesi için siyah bir arka planda görüntülendi. David görünümünde sürekli değişiklik yapmayı sevdiğinden, bu H&M kampanyasında yeni tarzını da göstermiş oldu.
David Beckham, “H&M’deki yeni David Beckham Bodywear kampanyası için çok heyecanlıyım. Bu resimlerle, David Beckham Bodywear koleksiyonun gücünün ve kalitesinin yanı sıra giyilebilirliğini ve kesimlerini ifade etmek istedim. Bu koleksiyonu çok beğeniyorum ve ürünlerin hepsinde çok rahat hissediyorum. Koleksiyon piyasaya sürüldüğünden beri, bu ürünleri giymek bir alışkanlık oldu!” diyor.
Şubat 2012’de yapılan lansmandan sonra dünya çapında başarı kazanan David Beckham Bodywear, H&M ile yapılan uzun süreli özel bir işbirliğidir. Hem mağazalarda, hem de internet üzerinde sürekli bulunan koleksiyon, David Beckham ve ekibi tarafından tasarlanan temel ürünlere odaklanıyor. Külotlardan atletlere, tişörtlere ve içliklere kadar tüm parçaların rahatlığına ve kesimine büyük bir özen gösteriliyor. Koleksiyon, birçok erkeğin gardırobunun temel parçası haline gelmiş, yeni klasiklerden oluşan iç giyim ürünleriyle sınırlı. Kasım ayında, yılbaşı dönemi yaklaşırken, mükemmel kış hediyesi olacak bazı yeni parçalar da koleksiyona eklenecek.
David Beckham Bodywear koleksiyonuna, dünya çapındaki 44 ülkede yaklaşık 1800 H&M mağazasından ulaşılabilir.


H&M’in UNICEF yararına oluşturulan All for Children koleksiyonu ile çocuklar için moda ve oyun giysileri

Bu sonbaharda H&M, hem erkek hem de kız çocuklarına yönelik eğlenceli bir moda ve oyun giysileri içeren All for Children koleksiyonu ile çocukların yaşam kalitelerini artırmak üzere UNICEF yararına para toplayacak.
All for Children koleksiyonu, kız çocukları için pembe kurdele ayrıntılı elbise, sahte kürk boyun bağlı kaban, eğlenceli Lurex® veya puantiyeli etekler yer alıyor. Koleksiyonda ayrıca baskılı üstler ve parlak taytlar gibi sevimli parçalar da göze çarpıyor. Erkek çocukları içinse gri pantolonla uyumlu küçük spor ceket ile canlı tonlarda renk bloklu süveter bunun yanı sıra basketbol ceketi, renk bloklu gömlekler ve sevimli karakterlerin baskılarının olduğu jarse parçalar var.
Koleksiyon 18 Ekim’den itibaren dünya çapında yaklaşık 300 H&M mağazasında, Türkiye’de ise sadece Forum Marmara ve Ankara CEPA H&M mağazalarında satışa sunulacak. H&M, All for Children koleksiyonunun satışının %25’ini, Bangladeş’teki çalışmaları için UNICEF’e bağışlayacak. H&M ve UNICEF, bu ortaklık aracılığıyla, Bangladeş’te Dhaka civarındaki yoksul bölgelerde yaşayan çocukların eğitimini ve sağlığını iyileştirmeyi hedefliyor. Koleksiyon, müşterilerin H&M’in Bangladeş’teki uzun süreli toplum yatırımına katkıda bulunmalarına olanak sağlıyor.


Divided Grey kızlara yönelik ilk koleksiyonunu tasarlıyor

Bu sonbaharda H&M’in Divided Grey konseptinde kızlara yönelik belirli bir tarza sahip yeni bir koleksiyon yer alacak. Koleksiyon, bireysel stil kazandıran ayrıntılı parçalardan oluşuyor. Gri ve siyah tonlarında tasarlanan koleksiyon, deri motosikletçi ceketini, dar kesim kot ve bilek boyu pantolonları, kapüşonlu elbiseleri, drapeli spor ceketi ve ince trikoları içeriyor. Koleksiyon 1 Kasım’dan itibaren dünya çapındaki 300 H&M mağazasının yanı sıra Türkiye’de de İstinye Park H&M mağazasının Divided departmanında satışa sunulacak.


*

EN İYİ 5! Ann-Sofie Johansson ve Andreas Löwenstam şık sonbahar kabanlarını seçti

KADIN
Bu sonbaharda H&M’de kadınlar için ön plana çıkacak kabanlarda şıklık ve hoş detaylar var. Tasarım Başkanı Ann-Sofie Johansson önümüzdeki aylar için en beğendiği 5 kabanı açıklıyor.
1. YAKASIZ KABAN: “Bu yakasız tasarımın minimalizmine kumaşın dokusuyla ek bir boyut kazandırılmış olmasını çok beğendim. Son derece kullanışlı, tamamen yeni ve modern bir parça.”
2. YENİ KOZA: “Hayvan deseni etkisi oluşturacak şekilde panellerden yapılmış bu kaban bedeni sarıyor. Sonuç çok etkili ve başka hiçbir detay gerektirmiyor.”
3. ŞIK UZUN KABAN: “Kaban özellikle  yere değecek şekilde dökülürken, geniş yakasıyla oluşturulan çizgilerle çok dramatik. Güçlü bir etki oluşturacaktır.”
4. GÜNCEL ERKEK KABANI: “Daha kısa kollar ve düşük omuzlar gibi birkaç küçük değişikliğin, büyük beden erkeksi bir kabanı feminen bir parçaya dönüştürebildiğini görmek inanılmaz.”
5. KEMERLİ MOTOSİKLETÇİ CEKETİ: “Bir motosikletçi ceketinin bu kadar göz alıcı olabileceğine kim inanır? Kemerli beli ve altın renkli fermuar ayrıntısı, bir parçayı tamamen şık hale getiriyor.”
ERKEK
Bu sezonun erkeklere özel kabanları, klasik şekiller alıyor ve onları tamamen yeni hale getiriyor. H&M Erkek Tasarım Başkanı Andreas Löwenstam en beğendiği beş kaban hakkında konuşuyor.
1. YEPYENİ KENT KABANI: “Keskin hatlı kent kabanı bu sonbaharın olmazsa olmazlarından. H&M, gri renkli bu kabana kaplı düğmeler ve ince yakalarla yeni bir görünüm kazandırmış.”
2. KRUVAZE: “Zarif kruvaze kalkık yakalı kaban, H&M’de koyu şarap kırmızısı tonuna büründüğünde yepyeni bir hal alıyor.”
3. ETKİLİ RENKLİ KABAN: “Bazen gereken tek detay canlı bir renktir; özellikle de koyu turuncunun sıcak bir tonuysa…”
4. DEVETÜYÜ RENGİNDE KISA KABAN: “Bir erkek giyim klasiği, boyu hafifçe kısaltılarak modern ve kat kat giyinmek için mükemmel bir parça haline getirildi.”
5. MUMLU CEKET: “Kırsal bölgelerin giyimi, kullanışlılığı sayesinde artık şehirde de favori haline geldi. H&M’deki bu versiyonu, hafta sonunda kot ve kazağın üzerine giyildiğinde ne kadar iyi duruyorsa, bir takım elbisenin üzerinde de o kadar iyi duruyor.”


2012 Sonbaharı için Ann-Sofie Johansson’un favorileri

KADIN
Renk, kullanışlılık ve şıklık, H&M Tasarım Başkanı Ann-Sofie Johansson’un kadın giysilerindeki favorilerini oluşturuyor. Burada temel parçalar hakkında konuşuyor;
-  MÜCEVHER RENKLİ ETEK TAKIM: “Bu küçük ceketle ona uyumlu eteğin hem zarif, hem de biraz spor oluşunu seviyorum. Bu takımı gece gündüz her yere giyebilirsiniz.”
-  RENK BASKILI ELBİSE: “Bu elbisedeki baskı çok güçlü ve hoş. Giyeceğimi düşünmek bile beni mutlu ediyor!”
-  İSKANDİNAV TARZI CANLI SÜVETER: “İskandinav tarzı klasik bir süvetere asit sarısı eklemenin ortaya yeni bir şey çıkardığını görmek inanılmaz. Önümüzdeki sezon da bu süveterin sürekli üzerime geçireceğim bir giysi olacağını biliyorum.”
-  7/24 SMOKİN CEKETİ: “Smokinin keskin hatları ve androjen hissi geceleri mükemmel görünecek ve gündüzleri ise çok daha güçlü olacak. Bu yakasız versiyonunun kesimlerini çok beğendim.”
ERKEK
H&M Tasarım Başkanı Ann-Sofie Johansson, tamamen yeni bir gardırop oluşturacak erkeklere yönelik giysiler konusunda çok heyecanlı. En sevdiği görünümler şunlar:
-  ETKİLİ RENKLERE SAHİP TAKIMLAR: “Erkeklerin daha fazla renkte giyinmeleri çok güzel. Bu sonbaharda, çok keskin görünen kırmızı, mavi ve yeşil renkli takım ceketlerimiz ve pantolonlarımız var.”
-  İNCE BALIKÇI SÜVETER: “Bu ince balıkçı yakında herkesin en beğendiği yeni parça olacak. Çok kullanışlı ve sonbaharda kat kat giyinmek için mükemmel bir araç.”
-  KUMAŞ SPOR PANTOLON: “Bu kumaş spor pantolonların tasarımı akıllıca. Doğal olarak rahat ancak aynı zamanda şık görünmeyi de sağlıyor.”
-  KIRÇILLI SAÇ ÖRGÜSÜ SÜVETER: “Bazen ortada çok fazla renk olduğunda hepsini bir araya getirmek için basit bir giysi gerekir. Bu kırçıllı saç örgüsü süveter tüm sezonda ve sonrasında da favori olmaya devam edecektir.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder