7 Ekim 2013 Pazartesi

DanielWellingtonWatches

Herkese merhaba yorgun ve hasta olarak başladım haftaya :( Geçiş dönemi ne giycem derdinide arttırdı sabah serin öğlen sıcak akşam soğuk ne yapsak şaşırdık . Bugün içinizi açıcak bir posr var Daniel Wellington 'u duymayanınız yoktur bende saatlerini severek kullanıyorum ve takipçilerime indirim kodu veriyorum "shoeobsession" kodunu kullanarak % 15 indirimle istediğiniz saate sahip olabilirsiniz :) 







*   Yeni saatim ve still postu çok yakında :)







www.danielwellington.com
Instagram: @danielwellingtonwatches
Twitter: @dwatches

2 yorum:

  1. Saatin çok güzel bayıldım yalnız çantanın rengine ayrı bayıldım tam halini nereden ve ne kadara aldığını öğrenebilirsem çok sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim chicnova 'dan aldım burdan bakabilirsin http://instagram.com/p/esXRKJCNz6/# :)

      Sil