25 Ağustos 2014 Pazartesi

Birthday Party

Herkese merhaba çok uzun zamandır post yapmıyordum sizlerle doğum günü detaylarımı paylaşacağım :)

Yaz tatili dolayısıyla ve stajım olduğu için blogdan çok uzak kaldım ama instagram hesabımdan paylaşımlar devam ediyor ordan takip edebilirsiniz :)

Doğum günüm için çok fazla hazırlık yapamadım kapalı bir yer istemedim zaten aşırı sıcak bahçede olursa daha güzel olur diye düşündüm ama kafama görebiryer bulamadım sonunda Barbizonun tatlı sahibi Deniz Hanım bana Barbizonun bahçesinde kutlamayı önerdi bu benim için harika bir teklif oldu .

Sağolsunlar bahçeye yeni çiçekler ekmişler çok güzel bir ortam oluşturmuşlar burdan Barbizon ekibine hazırlıkları için saçım ve makyajım için teşekkür ediyorum :)))

Doğum günü pastası yaptırmak istemedim herkesin tatlı cupcakeleri olsun istedim Very Cupcake hayallerimdeki cupcakeleri yaptı burdan Very Cupcake ekibinide çok teşekkür ediyorum :))

Prensesler gibi görünmem istememde çok normal tabi bir süre pembe elbise aradığım doğru ama sonra beyaz giymeye karar verdim aklımdaki elbiseyide Choies.com'da buldum 


                                                                           Elbise : Choies
                                                                           Ayakkabı : Oi Arte
                                                                           Saç Aksesuarı : Choies















1 yorum: