8 Kasım 2014 Cumartesi

#DenedimOnaylıyorum Urban Care'ın Argan Oil

Herkese merbaha :) 

İnstagramda #denedimonayliyorum hashtag'iyle kullanıp beğendiğim ürünleri paylaşıyordum . Paylaştığım ürünleri buradanda sizlere tanıtmak istedim . İlk ürünümüz Urban Care'ın Argan Oil sıvı saç kremi . Çok severek kullanıyorum bu seriyi . Özellikle sıvı saç kremine bayılıyorum . Çünkü saç yapım kırılgan olduğu kadar yağlıda . Bu durum yüzünden saçlarıma ayrıca açılması için bir saç kremi uygulayamıyorum zaten yeterince basık görünen saçlarım dahada ağırlaşıyor ve kötü görünüyor . Bu ürünle Watsons indirimiyle denemek amaçlı tanışmıştım çok hoşuma gittiği için devam ediyorum. Sizede öneriyorum  #denedimonayliyorum 

Beğenerek kullandığım ürünleri instagram hesabımdanda takip edebilirsiniz :) 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder