6 Ocak 2015 Salı

Thomas Taw Saç Bakım Seti Yorumum

Herkese merhaba 

İnstagramdan bu ürün hakkındaki yorumlarımı soranlar arttıkça hazırlayacağım postu biraz hızlandırdım .

Saç bakım seti 3 ürün halinde geliyor . Şampuan , saç kremi ve tonik . İnternet sitesinde kullanma talimatları var . 



Öncelikle şu gerçeği itiraf etmeliyim ki bu ürünlerde sadece şampuanı düzenli bir şekilde kullanabildim . Sorulan sorular etkili olup olmadığı yönünde oluyor hep bu ürünleri düzenli olarak kullanmış olsaydım beklenen etikiyi görebilirdim belki :) Ama şuda bi gerçek arkadaşkarım saçlarımda uzama olduğunu fark ediyor .


Şampuanın saçımdaki etkileri : Yağlı ve ince telli bir yapısı var saçlarımın . Kullanmaya başladıktan sonra saçlarım daha mat ve dolgun bir görünüm kazandı . İnce telli ve basık olan saçlarım yağdan arındı . Belkide bu sebepten dolayı saç kremini kullanmaya cesaret edemedim kullansam aynı etkiyi görürmüydüm bilmiyorum . 
Saç dökülmesi : Saçlarım aşırı şekilde olmasa düzenli olarak dökülüydu yine şampuanı kullandıktan sonra dökülmenin azaldığını fark ettim saçlara güçlülük verdiği kesin . 
Saçlarınızı doğal yollarla kurutunuz talimatlar arasındaydı benim bir diğer yanlışımda sürekli kurutma makinası kullanmam oldu . Tabi bunlar hep aceleden okula geç kalma falan filan .. :)


Her sabah düzenli olarak duş yapın ya da yapmayın az bir miktar toniği tüm saçınıza hafif masaj hareketleri ile yediriniz şeklinde kullanma talimatı vardı ama ben daha öncede bahsettiğim gibi basık bir görüntü vercek diye kullanmadım :( Ama bugünden itibaren kullanmaya başlıyorum :)


Her şampuan uygulamasının ardından avuç içinize az bir miktar saç kremi alarak masaj yardımı ile tüm saçlarınıza iyice yediriniz. Bu uygulamaya 3-5 dk boyunca sürekli devam ediniz. Aslında çok kremsi yapısı var mesaj yapılarak kullanıldığı için saçköklerine etkisi olabilir .


1 yorum:

  1. bakım setini kullanmayı bıraktıktan sonra saç dökülmeniz devam etti mi ? Bu arada bloğunuzu keşif etkinliğinden buldum sizi takipteyim. Bloğuma da beklerim sevgiler http://efsaninguncesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil