17 Mayıs 2015 Pazar

Kuaför Sepeti Alışverişi

Herkese merhaba 

Bu postumda size yeni bir alışveriş sitesi önereceğim . Kuaför Sepeti ile yeni tanıştım yüzlerce çeşit ürün yelpazesiyle sizlere hizmet veriyor . Aradığınız bütün saç bakım ürünleri mevcut . Cilt bakım , kuaför malzemeleri ,hijyen ürünleri , vücut bakım ürünleri güneş bakım , bebek bakım , parfüm ve kozmetik daha sayamadığım bir çok ürün :) Aklınıza takılan herhangi bir şeyde mail atmanız yeterli sorularınıza hızlı bir şekilde cevap veriyorlar . Ürün kullanım talimatlarını bile öğrenebilirsiniz :) 

İnternetten alışveriş yapmaya o kadar alıştım ki artık dolaşmak benim için kabus diyebilirim kalabalık ve yorucu alışveriş merkezlerinden uzak kalmak böyle sitelerle mümkün oluyor tabi :) 

Ben alışverişimde Selective professional 15 benefits all in one saç spreyini seçtim şuan için çok memnunum harika bir kokusu var ve saçlarıma hacim katıyor 

http://www.kuaforsepeti.com/



1- Yıpranmış saçları onarır 
2- Kırık oluşumunu engeller 
3- Etkili biçimde besler 
4- Kuru saçları nemlendirir. 
5- UV ışınlarından korur. 
6- Hacim kazandırır. 
7- Saçı ağırlaştırmadan nemini hapseder 
8- Taranmasını kolay hale getirir 
9- Yumuşaklık ve İpeksilik kazandırır. 
10- Saç köklerini yumuşatır. 
11- Elektiriklenmeyi önler 
12- Isıdan korur 
13- Maşa ve Diğer ısı İşlemlerini kolaylaştırır. 
14-Şekillendirilmiş saçların süresini uzatır. 
15- Saçı canlı ve parlak yapar.



1 yorum:


  1. Merhaba ,
    Blog keşif etkinliğinden geldim..
    Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil