17 Mayıs 2015 Pazar

Kuaför Sepeti Alışverişi

Herkese merhaba 

Bu postumda size yeni bir alışveriş sitesi önereceğim . Kuaför Sepeti ile yeni tanıştım yüzlerce çeşit ürün yelpazesiyle sizlere hizmet veriyor . Aradığınız bütün saç bakım ürünleri mevcut . Cilt bakım , kuaför malzemeleri ,hijyen ürünleri , vücut bakım ürünleri güneş bakım , bebek bakım , parfüm ve kozmetik daha sayamadığım bir çok ürün :) Aklınıza takılan herhangi bir şeyde mail atmanız yeterli sorularınıza hızlı bir şekilde cevap veriyorlar . Ürün kullanım talimatlarını bile öğrenebilirsiniz :) 

İnternetten alışveriş yapmaya o kadar alıştım ki artık dolaşmak benim için kabus diyebilirim kalabalık ve yorucu alışveriş merkezlerinden uzak kalmak böyle sitelerle mümkün oluyor tabi :) 

Ben alışverişimde Selective professional 15 benefits all in one saç spreyini seçtim şuan için çok memnunum harika bir kokusu var ve saçlarıma hacim katıyor 

http://www.kuaforsepeti.com/



1- Yıpranmış saçları onarır 
2- Kırık oluşumunu engeller 
3- Etkili biçimde besler 
4- Kuru saçları nemlendirir. 
5- UV ışınlarından korur. 
6- Hacim kazandırır. 
7- Saçı ağırlaştırmadan nemini hapseder 
8- Taranmasını kolay hale getirir 
9- Yumuşaklık ve İpeksilik kazandırır. 
10- Saç köklerini yumuşatır. 
11- Elektiriklenmeyi önler 
12- Isıdan korur 
13- Maşa ve Diğer ısı İşlemlerini kolaylaştırır. 
14-Şekillendirilmiş saçların süresini uzatır. 
15- Saçı canlı ve parlak yapar.



4 yorum:


  1. Merhaba ,
    Blog keşif etkinliğinden geldim..
    Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Kuaför Malzemeleri  çok güzel bir yazı son zamanların yükselişte olan
    kozmetik ürünleri bu sitede mevcut indirimli ürünler gündemde

    YanıtlaSil
  3. Kuaför Malzemeleri  Çok iyi bir yazı kuaförlere uygun malzemeler bu site üzerinde mevcut yeni çıkan markalar bilindik ürünler uygun fiyata satılmakta

    YanıtlaSil
  4. Deniz Kuaför Malzemeleri  Çok güzel bir yazı son zamanlarda en çok
    gündemde olan kozmetik ürünleri ve kuaförler için en uygun malzemeler bu site üzerinde uygun fiyatlarla mevcuttur...

    YanıtlaSil