20 Ağustos 2015 Perşembe

Hamilton Optimal Güneş Losyonu Yorumu

Tatillerin vazgeçilmezleri güneş kremi oluyor . Piyasade bir çok çeşidi var faktör faktör ayrılıyor markadan markayada farklılık gösteriyor . Ben çok açık tenli olmadığım için güneş kremleriyle pek sorun yaşamadım düşşük faktörlü bile olsa güneşte kavrulup kıp kırmızı olmuyordum ama gördüğğün bazı haberler güneş kremini kullanmam gerektiğini hatırlattı cildim için en uygun olanını Turuncu Kasa'dan seçtim :)

Hamilton Optimal güneş losyonu benim yüzümdeki ve sırtımdaki sivilce izlerinede çok iyi geldi güneş sonrası leke olmadılar . Ama açıkcası kardeşim benden daha çok sevdi beyaz tenli olduğu için her yaz önce bi kavrulup acı çekerdi bu sene Hamilton Optimal ile öyle bir sıkıntısı olmadı dilediği gibi güneşlendi denizde oynadı .


Turuncu Kasa Hamilton Optimal  tanıtım yazısı 

Cildimiz canlı bir organizmadır ve sürekli bakıma korunmayave neme ihtiyaç duyar.
Korunmanız gereken pek çok etkenden biri de Güneşin zararlıUVA ve UVB ışınlarıdır.
Güneşin zararlı ışınlarına korunmasız bir şekilde maruzkalınmasıyla cildiniz çok daha hızlı bir şekilde yaşlanmaya, lekelenmeyeve hasarlanmaya başlayabilmektedir. Uzmanlar yaz ve kış aylarında bile zararlı güneşışınlarından korunmak gerekliliğini anlatmaktadırlar.
Güneşin zararlı UVA ve UVB ışınları hücre hasarlarına yol açabilmekte ve ciltte kalıcı hasar oluşumlarına sebep olabilmektedir.Ayrıca ciddi, su toplayan, acı veren ağrılı yanıklar da oluşabilmektedir.
Cildiniz hassas ve açık renkli ise yüksek faktör içeren bir ürünle korunması önemlidir.
Hamilton Optimal Losyon SPF 50+ , özellikle açık renk cilttonuna sahip kişiler için güneşe karşı yüksek koruma sağlamaya yardım eder.
Cildiniz zararlı ışınlar sebebiyle
*lekelenme ve çillenmeler
*ince çizgi ve kırışıklıklar
*kuruluklar
*ağrılı yanıklar, kızarıklıklar
*hücre dna hasarlarına maruz kalabilir.


Özellikle cilt kanserleri her geçen yıl artmaktadır ve yaşam boyu ne kadar zararlı güneş ışına bağlı kaldığınız bukanser türüyle ilgilidir.
Çocukların cildi yetişkinlere göre çok daha hassas vesavunmasızdır ve yaşam boyu vücudunuza aldığınız güneş ışınlarının %80ini 18 yaşa kadar olan dönemde aldığınız uzmanlar tarafından açıklamaktadır.
Hamilton Optimal Losyon SPF 50+, Avusturalya standartlarınauygun olarak Flinders üniversitesi ve Hamilton laboratuvarları tarafındanhazırlanan bir güneş koruyucu özellikli üründür. Hafif yapısı ile cilt tarafından kolayca emilir ve rahatsızlık vermez.
Suya dayanıklı formülü 4 saate kadar koruma sağlamaya yardım eder.
Cildinizi 4 saate kadar güneşin zararlı ışınlarındankorumaya ayrıca cildinize nem sağlamaya yardım eder. Spf 50+ derecesinde koruma içermektedir.
Düzenli olarak güneş ürünlerini hem yaz hem de kış aylarındakullanarak cildinizi güneşin zararlarından korumaya yardım edebilirsiniz.
Kullanım Şekli :
Yüzünüz için her gün 2 defa 1 çay kaşığı Hamilton GüneşKoruyucu Spf 30 Losyon kullanmanız önerilir.
Kulak ve boyun bölgesine de mutlaka kullanılmalıdır.
Güneşe çıkmadan 15 dakika önce uygulayınız.

Özellikle açık renk ciltli kişiler için güneşe karşı yüksek koruma sağlamaya yardım eden Hamilton Optimal Losyon SPF 50+  Turuncu Kasa'dan indirimli bir fiyata satın alabileceğiniz bir üründür.

2 yorum:

  1. Güneş koruyucu ürün seçmek çok ciddi gerçekten. yakında gideceğim tatil için bu ürüne bakacağım bilgilendirme iyi oldu teşekkürler ;)

    YanıtlaSil