30 Kasım 2015 Pazartesi

Dr. C. Tuna Çay Ağacı Serisi

Ne yazık ki sorunlu bir cildim olduğu için her ürünü kullanamıyorum . Sivilce problemimden dolayı bir çok akne ürünü denedim açıkcası bir çoğunun faydası olmuyor Farmasi'nin Çay Ağacı serisini severek kullandım. Göz makyajımı temizledikten sonra yüzümü yıkıyorum tonikle iyice arındırıyorum ve nemlendiriyorum cildimde bu ürünü çok sevdi . Tabi her ürünü olduğu gibi bunuda düzenli kullanım şart ben 6 aydır kullanıyorum sivilcelerim tamamen geçmedi tabi çünkü başka problemlerim yüzünden çene bölgesinde çıkıyor ama bu seriyle yeni sivilceler çıkmadı çıkanlarda hemen kurudu :)




Çay Ağacı Yüz Kremi 

Sorunlu ciltler için özel olarak geliştirilmiş, içeriğinde Çay Ağacı Yağı bulunan formülü sayesinde cilde anında nüfuz ederek derinlemesine nemlendirir. Lekelerin giderilmesine yardımcı olur, sivilce ve siyah nokta oluşumunu engeller. Koruyucu bir bariyer oluşturarak cildinizi dış etkenlere karşı korur.

Çay Ağacı Yüz Yıkama Jeli

Sorunlu ciltler için özel olarak geliştirilmiş formülü sayesinde cildinizi kurutmadan fazla yağı ve kiri nazikçe temizler ve tıkanmış gözenekleri arındırır. Çeşitli nedenlerle oluşmuş lekelerin görünümünü azaltmaya yardımcı olur. İçeriğindeki Çay ağacı yağı ile ölü hücreleri yok ederek ileride oluşabilecek sivilce, siyah nokta ve leke oluşumuna karşı koruma sağlar. 

Çay Ağacı Yüz Temizleme Toniği

Sorunlu ciltler için özel olarak geliştirilmiş formülü ilederinlemesine temizlik sağlar ve gözeneklerin sıkılaşmasına yardımcı olur. İçeriğindeki Çay Ağacı yağı sayesinde ciltteki siyah nokta ve sivilceleri yok eder. Düzenli kullanım sonucucilt lekelerinin görünümünü azaltırken koruyucu bir bariyer oluştur.Cildi rahatlatır ve canlandırır.


2 yorum:

  1. benimde nedendir bilmem her ay çene bölgemde akneler çıkıyor artık kullanmadığım bir ürün kalmadı sanırım bu hastalığı içeriden tedavi etmek gerek ama kullanmadığım antibiyorik de kalmadı gibi ama roacutane kullanmam asla :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba roacutane asla kullanma ama bir karaciğer tahlili yaptır çene bölgesinde olan sivilceler karaciğerden kaynaklı oluyor doktor kontrolünde başka bir tedavi uygulanırsa geçme ihtimali yüüksek

      Sil