5 Ocak 2016 Salı

Erkek Modasında Pierre Cassi

Geçen hafta katıldığım etkinlikte tanıştığım Pierre Cassi markasını etkinlikten sonra detaylı inceledim ve çok sevdim sizleride tanıştırmak istiyorum .

Öncelikle Pierre Cassi hakkında bilgi vereyim marka 1965 yılından beri erkek giyim sektöründe olan, 42 ülkeye de ihracat yapan bir Türk giyim markasıdır . 


2016 yılında kendinize bir giyim trendi yaratmak istiyorsanız Pierre Cassi 'yi ziyaret etmenizi tavsiye ederim. Blazer ceketler, özgün takım elbise ve gömlerkler , kaşmir ceketler ve bu modellere uygun farklı kesimler ile her yaş ve zevke hitap ediyor. 






Spor ve slim fit modellerinin dışında damatlık ve smokin modelleride var . Özellikle smokin modelleri ve kesimlerine hayran kaldım .



Pierre Cassi erkek modasının aksesuarlarınıda en güzel şekilde beğeninize sunmuş . Takım elbisenizin yanında kemer,kol düğmesi,kravat,yaka mendili gibi aksesurlarıda seçebilirsiniz .




Pierre Cassi Türkiye ve yurt dışunada bayilikler vermektedir . Aldığı olumlu tepkiler üzerine zincirlerini genişletmek için Franchise işbirlikleri başlatmış .

Ben kardeşim ve babam için şimdiden bir çok ürünü gözüme kestirdim bile sizlerde sayfayı ziyaret edebilir tarzınızı konuşturabilirsiniz 

* Görseller Pierre Cassi Sayfasından alınmıştır 

1 yorum:

  1. Yazınızı Begenrek ve severek okudum tebrik ederim çok güzeldi.

    YanıtlaSil