8 Nisan 2016 Cuma

Oi Arte 'den Sizin İçin Seçtiklerim

Herkese merhaba

Geçen hafta Oi Arte'nin yeni sezonunu inceledim birbirinden güzel modeller arasından sizin için bir kaç model seçtim umarım sizde beğenirsiniz .

http://www.oiarteayakkabi.com/



Modelini rengini çok beğendim . Sarı instagram takipçilerimdende tam puan aldı .






Kırmızı aşıkları için seçtim bu modeli de . Bende Ayakkabıda çok severim kırmızıyı gösterişli duruyor .


Ben siyahtan vazgeçmem diyenler içinde 2 farklı siyah model seçtim . Birisi gri detaylı diğeri sade . siz hangisini tercih ederdiniz ?



Siz hangi rengi beğendiniz ?

3 yorum:

  1. Sarıya bildiğin aşık oldum! Zaten en sevdiğim renktir! Sade dediğin siyah da çok iddialı ve şık bir ayakkabıymış. Bayıldım...

    YanıtlaSil
  2. Siyah çok tarz :), çok şık :) takipteyim sizi de benim bloguma beklerim sevgiler ❤

    YanıtlaSil
  3. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil