24 Eylül 2016 Cumartesi

Turuncukasa.com

İstenmeyen Tüylerinizden Sendromsuz Kurtulun

Genç bir bayan olarak, istenmeyen tüylerimle vedalaşma gibi bir derdimin olmadığı zamanları özlediğimi öncelikle söylemek istiyorum. Hatta en rahat zamanlarım olduğunu düşünüyordum. Şimdi artık on beş yaşındayım ve ciddi anlamda tüylerimle ilgili sıkıntı yaşıyorum. 

Ergenlik döneminde olduğum için sanırım çok yoğun bir tüylenme problemi yaşıyorum ve istenmeyen tüylerden arınıp pürüzsüz bir tene sahip olmak için ciddi anlamda çok büyük bir çaba sarf ediyorum. Çok hassas bir cilde sahibim ve epilasyon sonrası her seferinde kızardığım için ciddi anlamda bir tedirginlik ve mutsuzluk yaşıyorum. Yaz ayıda yaklaştığı için bikini bölgesi, koltuk altı ve bacaklar için daha detaylı ve olabildiğince uzun ömürlü olacak bir kıl operasyonu yapmam gerektiğini de düşündükçe daha fazla geriliyorum. 

Çevremdeki arkadaş grubumdan olan kız arkadaşlarımla en sık konuştuğumuz konulardan birisi bu tüylenme problemi. Herkes kendisine göre bir çözüm bulmuş ama annesiyle birlikte gidip vücuduna komple ağda yaptıran arkadaşımı dinleyince ürperdiğimi söylemeliyim. Kesinlikle bana göre bir çözüm değil ve ben daha pratik ve acısız bir çözümü tercih ediyorum. Ağda ile henüz sıcak bir ilişki kuramadım. Annem, on beşinci yaş günümde bana bir epilasyon cihazı hediye olarak aldı. Epilasyon ile annem sayesinde tanışmış oldum. Hatta ilk deneyimim de annemin kontrolünde yaşandı. İlk kez tüylerimi aldığım için de acı hissettim. Annem zamanla alışacağımı söyleyip beni rahatlattı. Bikini bölgesi ve koltuk altı için tüy dökücü krem kullanmak daha kolay geliyordu. Fakat bir süredir arkadaşlarımdan Veet sensitive touch epilasyon cihazı ile ilgili olumlu sözler duymaya başlayınca denemeye karar verdim. Annem ile evin yakınındaki AVM ye gitmek için gün saymaya başlamışken,
bir arkadaşımdan Turuncukasa.com web sitesinden alabileceğimi öğrendim. Kendisi de bu siteden almış ve eve teslim olmasının rahatlığını yaşamış. Ben de Turuncukasa.com adresinden Veet sensitive touch ile birlikte ihtiyacım olan kozmetik alışverişimi tamamladım. Veet sensitive touch gerçekten tam istediğim gibi hassas bölgelerimizde kullanabileceğimiz muhteşem bir ürün.
Şiddetle tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder