21 Şubat 2017 Salı

Yaşasın Güneş Açtı

Herkese merhaba

Sonunda Ankarada havalar ısınmaya başladı . En son kuğulu parka gittiğimde havuzun olduğu alan buz tutmuştu . Güneşi göründe yine atmosferini sevdiğim kuğulu parka gittim . Hazır gitmişken de ne giydim postu çekeyim dedim.

Kot gömlekleri çok seviyorum . Her gün giysem bıkmam o derece. Ama itiraf ediyorum böyle kazakla ve kolyeyle ilk defa kombinledim bu zamana kadar neden yapmadıysam ...


Saçlarımı geçen hafta kestirmiştim beni instagramdan takip edenler görmüştür . Barbizonda kesim ve renklendirme işlemi yapıldı . Detaylı postu ilerleyen günlerde paylaşacağım :)Değişiklik olsun diye bir tutamıda pembe yaptık böyle bir kaç renk daha deneyeceğm sanırım :)


Kot gömleğim ve Gözlüğüm : Romwe
Çantam : Persunmall
Kolyem : Choies
Kazağım : H&M


1 yorum: