18 Mart 2017 Cumartesi

Romwe Alışveriş Listem

Herkese merhaba

Havalar ısınıyor yazlık etek , elbise alışverişi de başladı tabi.Gerçi ben bu yazıyı hazırlarken Ankara da kar yağışı var ama olsun. Yaz aylarında ben en çok elbise yada etek giymeyi seviyorum . Tiril tiril elbiseler çok rahat oluyor . Romwe Akseseuarları beni cezbetti tabi kendime bir liste hazırladım bende.


Öncelikle şunu açıklamak istiyorum Romwe'den alışveriş yaparken 50$ ve üzeri alışverişlerinizde kargonuz ücretsiz geliyor . Beden konusunda da şuna dikkat etmenizde fayda var T-shirts , elbise , pantolon alışverişlerinizde mesela XS beden size normal şartlarda oluyorsa S beden alın yada S beden giyiyorsanız M beden tercih edin çünkü kalıpları biraz dar geliyor .




BURDA
BURDA


BURDA


BURDA
BURDA




Bayıldığım etek modelleri . Kot etek ve tütü modeli dayanamayıp alıcam sanırım.

BURDA
BURDA


BURDA
Beyaz elbise favorim oldu . Birdirinden güzel elbise modelleri var.




BURDA


BURDA



BURDA

Şu sıralar çok gördüğümüz terlik modellerinden var giyermiyim bilmiyorum ama pembe olanı çok beğendim.




BURDA
BURDA



BURDA


Fırçalarından daha önce almıştım şans verilebilir .
BURDA
BURDA


BURDA

Flamingolu olana bayıldım fiyatlarıda çok uygun bir kaç model alınabilir .

6 yorum:

  1. Nice list, I like it!
    Best regards, MY PAGE

    YanıtlaSil
  2. tüllü eteğe ve beyaz elbiseye bayıldım...

    YanıtlaSil
  3. Mavi çizgili eteğe ve makyaj düzenleyiciye bayıldım! Daha önce Romwe'den alışveriş yapmış ve memnun kalmıştım. Şu kargo olmasa sık sık alırım valla :) Öptüm!

    YanıtlaSil
  4. bağlamalı babet çok enteresan gözükmekte :)

    YanıtlaSil
  5. Romwe de severek takip ettiğim bir alışveriş sitesi...

    YanıtlaSil