17 Mayıs 2017 Çarşamba

Zaful Pembe Bikini / Bikini Pink

Herkese Merhaba 

Zaful gelecek ay 3. Yaşını kutluyormuş bunun üzerine sizin için Zaful sitesinden bir bikini Alışverişi yazısı hazırlamak istedim.
Yaz ayları geldi bikini alışverişi başladı tabi . Benim pembeye olan sevgimi bilmeyen yoktur . Zaful çok güzel bir koleksiyon hazırlamış Bikini Pink 2017  . Birbirinden güzel pembe bikiniler var ben 10 tane model seçtim biley ya hepsi benim olsa keşke .


 Biraz bikini seçerken nelere dikkat etmemiz gerektiğini paylaşmak istiyorum . Çoğu zaman mayo ve bikini seçmek bizim için çok zor oluyor . Model ne kadar önemliyse üzerimizde duruşu da o kadar önemki tabi





Göğüsleriniz küçük ise...
Drapeli üstlerin yarattığı kumaş katları, göğüslerinizi olduğundan büyük gösterecektir. Aynı şekilde büyük desenlere sahip, çiçekli veya geometrik desenlerden oluşan bikini üstlerini tercih edebilirsiniz.




Göğüsleriniz büyük ise...
Açıkçası desteksiz, balensiz, süngersiz, sadece kumaş üçgen bikinileri giyip sahilde salınmayı unutmanızı öneririm.Üçgen bikinilerden iri olan göğüsler, hem olduğundan daha büyük hem de sarkık görünür, taşmalara sebep olabilir. Bikini üstlerinin altlara göre daha koyu renklerde olması, göğüsleri biraz daha küçük gösterir

Ayrıca yeni sezonun trend ürünlerinde indirim varmış Summer Trends Sale . Sizinle beğendiğim ürünleri paylaşacağım :)Özellikle tulum modellerini çok beğeniyorum.Normalde giydiğiniz bedeni alırsanız tam üzerinize göre gelecektir. Cıvıl cıvıl elbise modellerine de bakmayı unutmayın :)







5 yorum:

  1. Bikiniler bana hitap etmedi; ama, yandan bağlamalı desenli tshirt ile en sondaki mavi tatlış elbiseye bayıldım!!!

    YanıtlaSil
  2. Ayy Burcu en sondaki bikini ne tatlıs bide en baştaki tuluma bayıldım :)!

    YanıtlaSil
  3. ilk sıradaki bikiniye bayıldım :)

    YanıtlaSil
  4. ben de Başak Hanım gibi düşünmüştüm canım :)

    YanıtlaSil
  5. Bikinilere bayıldım aslında ama onları taşıyacak kadar fit değilim ne yazık ki ;))

    YanıtlaSil