13 Haziran 2017 Salı

Neutrogena Visibly Clear Sivilce Temizleyici Jel

Herkese merhaba

Bir çok arkadaşımın kullandığı ve yorumladığı Neutrogena Visibly Clear Sivilce Temizleyici Jel nemim yüzümde nasıl bir etki yaptı bende sizlerle paylaşmak istedim.

Ürünü 1.5 aya yakındır düzenli olarak kullanıyorum . Bir kaç post önce bahsetmiştim birazcık Tık'layarak bakabilirsiniz... 

Ürünü ilk kullandığım zaman yüzümdeki sivilcelerin kuruması ve fazla yağdan arınması için nemlendirici kullanmamıştım . Yüzümü çok fazla kuruttu hatta derim dökülmeye başladı . Benim en büyük hatam ürünü tonikle kullanıp nemlendiriciyle desteklemeyişim oldu. 

Daha sonra hemen nemlendiriciyle kullanmaya başladım. Yüzüm fazla yağdan arındı ve daha sağlıklı görünüme işte ozaman kavuştu. Ben severek kullanıyorum fiyat olarak gayet uygun yapısı da çok güzel .

Asıl sorunum olan sivilceler de gayet başarılıydı . Aktif olan sivilcelerimi zamanla söndğrdğ ve yeni sivilce oluşumunu engelledi . Tabi ben dediğim gibi ürünü sivilce önleyici nemlendiriciyle birlikte kullanıyorum şuanda.


 %2'lik salisilik asit oranı ile sivilcelerle savaşıyor . Ciltteki yağı, kiri, ölü hücreleri temizliyor ve tıkalı gözenekleri açıyor. 
Bu serinin toniği pek sevilmemiş ben kullanmadım ama yorumlara baktığımda öyle bir izlenim oluşmuş. Ben birde 2si bir arada Maske ve temizleme jelini denemek istiyorum . Bu jel biterse birde onu deneyeceğim.



2 yorum:

  1. Sivilce temizleyici olarak geçiyor ürün mucize gibi bir şey bu :)

    YanıtlaSil
  2. bende pek bir işe ne yazık ki yaramamıştı :(

    YanıtlaSil