23 Kasım 2017 Perşembe

Alışveriş çılgınlığı

Bütün dünyayı kasıp kavuran '' Black Friday '' alışveriş çılgınlığının nasıl büyük boyutlarda olduğunu kargo şirketinda çalışmaya başlayınca gördüm . İnternet alışverişi bir yerde çok güzel ama sektörün içinde olunca o kadar da iyi gelmiyor insana :D 3 dakika önce teslim aldığı ürünü - yaaaaağ bu pek güzel değil gönderelim diyen yüzlerce kişi geliyor çünkü -.- 


Neyse gelelim Zaful'un Black Friday indirimlerine . Ben yine kendime liste hazırlayacağım ama şu gümrük olayı aklıma geldikçe vazgeçiyorum bu işi çözüm bulmak lazım :D


























































zaful black friday 

4 yorum:

  1. Ya şu yapışık kazaklar çok sinir bozucu değil mi ya? ahahaha gördükçe gülüyorum :)))

    YanıtlaSil
  2. ben de çok sevmedim yapışık kazakları :)

    YanıtlaSil
  3. Bu durum ülkemize de sıçradı 💕

    YanıtlaSil