13 Ocak 2018 Cumartesi

Pembe Peluş Kürk

Herkese merhaba

Bir ara kürk yelekler çok modaydı şimdi de renk renk model model peluş kürkler çok moda. Yumuş yumuş ayıcık gibi dolanıyor kızlarımız etrafta tabi bunlardan biri de benim :)

Zara'da zümrüt yeşili daha uzun bir modelini çok beğenmiştim fiyatı 300 tl gibi birşeyi sanırım . 4 5 kere gidip baktıktan sonra parama kıyamayacağımı düşündüm. Yine bir Zaful alışverişimde bu toz pembe kürke denk geldim . Yine whatsapp kız grubunda uzun sürek bir konuşmanın ardından almaya karar verdim . Aslında bizim derdimiz tüylerin çok kötü durmasıydı ama her zamanki gibi beni yanıltmadı ve gerçekten harika duran bir minnoş geldi .

Ben hala dılarda giymeye pek alışık değilim sanki bana bakıyorlarmış gibi hissediyorum Bihter Ziyagil gibi ortada dolanıyorum ama zamanla alışacağım tabi :)

Kadife pantolonu da o kadar aradım ki .. İnstagram butikleride bakıyorum 70 tlden aşağı satılmıyor . Bekle öbür ay diye diye 2 3 ay geçti sonra tesadüfen Faruk Ekin'de gördüm 29 tl :D Hemen kaptım başka rengi olsa onuda kaçırmazdım .


Peluş Kürk : Zaful
Kadife Pantolon : Faruk Ekin
Çanta : Choies
Kazak : Özge Özgenç
Gözlük : Osse




6 yorum:

  1. Vav çok yakışmış bu kurk sana :)

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar uygun fiyata bulmuşsun pantolonu, güzel günlerde kullan Burcucum :)

    YanıtlaSil
  3. Çok havalısın...

    YanıtlaSil
  4. Ay Burcuuu!!! O kürkten ve pantolondan ben de istiyorum!!! Kürkü giymeye ben de nasıl cesaret edicem bilemiyorum, o ayrı :))) Pantolonu da çok beğeniyordum; Faruk Ekin'e denk gelirsem hemen dalacağım içeri!!! Güle güle giy ikisini de, öperim!

    YanıtlaSil