4 Mart 2020 Çarşamba

Düğün Albümü Çekimimiz

Herkese merhaba

Bu yazımda size albüm çekimimizi ve tecrübelerimi anlatmak istiyorum belki çekim yaptırmamış arkadaşlarıma güzel bir fikir olur. 

Bu önemli günün fotoğraflara en iyi şekilde yansıması için öncelikle birlikte çalışacağınız düğün fotoğrafçısı ile iletişiminin çok iyi olması gerekir. Her düğünün farklı olduğu gibi her fotoğrafçının da kendine özel bir tarzı vardır.Fotoğrafçı seçerken bunları da mutlaka göz önünde bulundurun. Aranızdaki iletişim ne kadar iyi olursa ve kendinizi ne kadar rahat hissederseniz pozlarınız o kadar güzel olur.

Öncelikle biz fotoğrafçımız Orhan beyle nişanımız da anlaşmıştık. Nişan çekimlerimizi çok beğenip kendisinin efendiliğini de çok sevince düğün için de konuşmaya karar verdik sağolsun düşüncelerimizin ve kararımızın ne kadar doğru olduğunu bize gösterdi. İnstagram hesabımdan da memnunuyetimizi paylaşmıştım sizlerle. Düğün Hikayesi için de harika anlar  yakalamış ben hala her gün izliyorum :)  Yazımda da fotoğraflarımızı orjinal halleriyle paylaşacağım.

Düğün günü çok koşturmamız olacak ve yorulacağız diye çekimi 1 hafta önce yaptık. Çekim yaptıracak olanlara bu ilk önerim düğün günü bir kaç saate sığdırmak yerine çekiminizi önce yaptırmanızı tavsiye ederim.Geniş bir zamanda yüzlerce poz çektirip en güzel olanı seçebilirsiniz. Biz ayrı gün olduğu halde fazlasıyla yorulmuştuk daha sonra düğün olsa kesin ayakta duracak halimiz kalmazdı :)



Çekim yapılacak yere önceden karar verip önceden mekanı görmenizde fayda var kendinizce fikir edinir ona göre hareket edersiniz . Mekanlara tek tek bakıp hayalinizdeki karelere en uygun yeri seçin.Mesela ben at çifliği çok istiyordum güzel bir yer bulduk ama atlarla iyi anlaşamadığım için o an bizim için zor zamanlar oldu.Böyle aksiliklerle karşılaşma ihtimallerinizi göz önünce bulundurun :)



Güneş o gün en büyük düşmanınız olacak kollarınızı ve boynunuzu güzelce güneş kremiyle koruma altına alın uzun zaman güneş altında kalacağı için kızarma yanma olmasın. Güneş sürekli gözünüze gireceği için makyajınız su bazlı olsun ben bütün gün ağlar gibi göz yaşı döktüm gözüme gelen güneşten ama makyajım asla akmadı :) Makyajımı da başka bir yazımda anlatacağım albüm çekimi için Mac tercih etmiştim.



Ayaklarınızın görünmediği kareler için en rahat dolgu topuk ayakkabınızı seçin bütün gün çok rahat edersiniz.Açık havada olan çekimlerde yürürken taşlarla toprakla çimlerle mücadelemiz kaçınılmaz o yüzden bu seçim sizi gün boyu rahat ettirecek.Benim kırmızı pabuçlarımla bir karem bile var :)


Ankara'da düğün fotoğrafı çektirecek olanlar Orhan bey'e mutlaka ulaşıp görüşün gerçekten pişman olmazsınız. İnstagram üzerinden Orhan Burhan Güneş yazarsanız diğer çekimlerini de görürsünüz :)

Umarım yazım size de fikir olur yine sormak istediğiniz olursa bana ulaşabilirsiniz.



2 yorum:

  1. Fotoğraflar çoook güzel ama özellikle en sondakine bayıldım!!!! Soranlar için aklımda olacak mutlaka, çok öperim canım benim!!!

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar güzel fotograflar, mutluluklar diliyorum

    YanıtlaSil