6 Nisan 2014 Pazar

Bir Tatlı Huzur Almaya Geldim..

Havaların ısınmaya başlamasıyla kapalı yerlerden uzaklaşıp kendimizi parklara bahçelere atıyoruz . Benim en büyük zevklerimden biri çimlere uzanıp dergi okumak kahve içmek eğlenmek.. Barbizonu bilmeyeniniz kalmamıştır . Bir mekan insanın anca bu kadar bu kadar motive edebilir ve iyi vakit geçirmesini sağlayabilir . Geçen gün Barbizona gittiğimde harika bir hava vardı e tabi bende attım kendimi dışarı :)

Bu elbisemle geçenlerde bir post hazırlamıstım . o posttada yazmıştım aynı şeyi :) Öyle seviyorum ki üzerime giydiğimde kendimi prenses gibi hissediyorum :) Eeee Barbizonun simgelerinde olan Barbie bir günlüğüne ben oldum :)




                                                                      Saç & Makyaj : Barbizon
                                                                      Elbise : Choies
                                                                      Ayakkabı : Romwe

2 yorum:

  1. Tatlımmm eteğine bayıldım siyah beyaz çizgilere pembeyi çok yakıştırırım ama sana ayrı bir güzel olmuş :)içimi açtın.
    bu arada blogumda çalışırken kıyafet seçimi içn bir post yazdım senin de bu konuda yazın varsa linkini yorum olarak eklersen çok sevinirim. farklı fikirler verilmesi için:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. harikasın hayatım resimlere bayıldım bu arada süper gözüküyorsun

    YanıtlaSil