7 Nisan 2014 Pazartesi

Yaşasın Havalar Isınıyor

Soğuk havaların geçmesiyle birlikte yaz için alışveriş telaşı başladı . Okula öğlen gidip geç çıktığım için mağaza dolaşıcak pek vaktim olmuyor . Ben bu yüzden genelde internetten alışveriş yapmayı tercih ediyorum . Yeni tanıştığım bir siteyle sizleride tanıştırmak istiyorum Mizu.com :) Bu sitede aradığınız herşey var ayakkabı,saat,takı,çanta,kıyafet,parfüm,gözlük ve dahası ... Bende kendim için bişeyler seçtim ve seçtiklerimizi sizlerle paylaşmak istiyorum :)

İlk çantalarla başlamak istiyorum . Kıyafetlerimizi tamamlamak için çanta seçiminde baya zorlanırız . Yani en azından ben çok zorlanıyorum bi kaç model seçtim 

Zımba detayları olan bu portföy çantaya bayıldım :)



E tabi çanta seçerken Michael Kors'u atlasam olmazdı ben yaz aylarında genelde beyaz giymeyi seviyorum bu renk çantayı o yüzden seçtim . Tıklayarak direk çantaya ulaşabilirsiniz :)


Gelelim güneş gözlüklerine . Gözlük seçerken dikkat etmemiz gereken bir sürü sebep var . En önemlisi gözlerimize en zararsız olanı tercih etmemiz tabiki . Benim suratım çok küçük olduğu için ben güneş gözlüğü seçerken dahada dikkat etmek zorunda kalıyorum .

Bu modele bayıldım şuan indirimde olan bu güneş gözlüğünü kaçırmam olmazdı tabi


Aslında kemik dışında seçmem gerekse bunuda tercih edebilirdim



Elbiselerimizin yada askılı tişörtlerimizi olmazsa olması kolyeler . Cıvıl cıvıl küpeler eveeet gelelim takı alışverişine

umarım mesaj alınmıştır :P





Ayakkabılara olan tutkumuzu söylememe hiç gerek yok sanırım yani ben bir ayakkabı alıcağım zaman aynı modelden olsa bile illa bi bahane bulup hemen onu sepete ekliyorum . İşte seçtiğim ayakkabı modelleri :)


 Beni instagramdan takip edenler görmüştür bugün bu spor ayakkabının mor olanını giymiştim çok kullanışlı olduğu için neden böyle rengarenk olanınıda almayayım :)


Sandalet seçimi benim için en zor olanı 35 numara giydiğim için ayağıma uygun sandaleti bulmakta çok zorlanıyorum . İşte beğendiğim modeller :)



Umarım beğendiklerim size ilham kaynağı olur . Keyifli alışverişler diliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder