26 Kasım 2014 Çarşamba

Alışveriş Önerisi : Sheinside

Merhabalar , havaların soğumasıyla kazaklara montlara yapıştık valla ne çok özlemişim kazaklarımı . Tabi biz kızların bir huyu var ne kadar çok kıyafetimiz olsada yenilerini almadan duramayız :)
Bende daha önce bir çok kez bahsetmiştim internetten alışveriş yapıyorum diye size bir adres daha tanıtacağım Sheinside . Ücretsiz kargo birbirinden güzel kıyafet seçeneklerinin yanında iyi bir alternatif . size beğendiğim bir kaç kıyafeti göstereyim :)


Mont ve ceketleri çok güzel bu 3lüyü çok beğendim . İçlerinden favorim Siyah Kürklü olan :)


                       Kürk yaka                                           Siyah Kürk Yaka                    Pileli



Kazaklara gelirsek kazak alırken hem sıcak tutsun hem yumusak olsun hem fazla kalın olamasın istiyorum işteeee beğendiklerim

                                         Gri                                                                          Mavi



Bunlarda diğerleri ilk sırada olandan bende var bayılarak giyiyoum sıcacık hatta annemede almıştık :)


                                             Tüm modellere buradan ulaşabilirsiniz

                Eee havalar soğudu diye eteklerden vazgeçecek değiliz :) İşte etek modelleri



Bu Kabanda favorim eklemeden geçemeyeceğim Herkese keyifli alışverişler diliyorum



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder