14 Kasım 2014 Cuma

Çok Güzel Hala Ankarada Sonbahar

Havaların soğumasından pek memnun değilim ama sonbaharı çok seviyorum . Parklarda ve yollarda sarı ve tonları ağaçlar dökülen yapraklar ... Özellikle yürürken yaprakların çıkarttığı sese bayılıyorum :)

Bugün kendimi gezmeye adadım geçen hafta pazar günü aynı parka gittiğimizde çok kalabalıktı hiç bişey anlamadım diyebilirim . Gazi Üniversitesinde Rekreasyon Yönetimi okuyorum bölümüm dolayısıyla park ve bahçelere aslında çok sık gitmem lazım . Bende daha sakin olur diye Seğmenler Parkına bugün birkez daha gittim . Ağaçlar sessizlik su sesleri ruhum rahatladı cidden :)

Şuan led saatler herkesin kolunda benimde Favori markam 1Face . Bu markayı sevmemin ayrı bir nedeni daha var Her alışverişiniz ihitiyaç sahiplerine yardım olarak geri dönüyor . Kanser , açlık , meme kanseri , temiz su, afet yardım , çevre, AIDS , eğitim , hayvan hakları ve küresel değişim getirmek için farklı hayır kurumları ile ortaklık yapıyor . 

                                                                     Saat : 1Face 
 



                                                    Bunlarda yazdan kalma fotoğraflar 




1 yorum:

  1. someone is obsessing with this pink watch !! i love it

    N@NY

    To All contemporary art fans
    i invite u to my new post for a thriller journey


    http://artofnanyslife.blogspot.com/

    P.S. Follow me on insta & i will instantly follow back
    @nanyslife

    YanıtlaSil