26 Ocak 2015 Pazartesi

Nostaljik Tatlar'la Çocukluğuma Döndüm

İnstagram hesabıma eklediğim bi çok fotoğraftan anlaşıldığı gibi içimdeki çocuk bir türlü büyümedi . Benimde onu büyütmeye hiç niyetim yok zaten çünkü onunla çok mutluyum :) 

Zaman zaman yalnız kaldığımda çocukluk anılarım gözümde canlanırdı zaten en güzel zamanlarım küçücük şeylerden mutlu olmalarım annemden gizli abur cubur yemelerim .... :) Sabah erkenden uyanıp hemen çizgi film izlemeye gittiğim zamanları gerçekten çok özlüyorum .

Nostaljik Tatlar benim gibi çocukluğunu özleyenler için harika bir site hazırlamış bu sitede çocukluğunuza dair özlediğiniz bütün tatlar ve oyuncaklar var :) Buradan ulaşabilirsiniz ! :)

Paketi açtığımda yanımda annem vardı onu bile heycanlandırdı . Leblebi tozunu çok fazla hatırlayamadım ama annem hemen onunla ilgili en güzel anılarını anlatmaya başladı . Kardeşim taso şeklinde anahtarlığı görünce çok heycanlandı patlayan şekerleri ben daha fotoğrafını çekmeden hüpleşmiş :D

Troll bebeği görünce aklıma hemen kuzenimin bebeğini parçalayışım geldi çok ağlatmıştım onu . 

Bana bu güzel anıları tekrar yaşamamı sağlayan Nostaljk Tatlara çok teşekkür ederim :)









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder