6 Kasım 2015 Cuma

Kimono // The Look Fashion

Geç kalan hatta çok geç kalan bir post ile karşınızdayım. Beni instagram hesabımdan takip edenler görmüştür iş hayatına hızlı bir adım attığım için post yapmaya ve blogla ilgilenmeye vaktim olmadı . 

Bu kombin yazdan kalma aslında biraz eski ama yinede yayınlamak istedim . Çok tatlı bir butik olan The Look Fashion 'dan aldığım parçalardan bir kaç post yapacağım bu ilk aşama olsun .

Yazın kimono giymeyi seviyorum ilk defa uzun bir kimono denedim boyumda fazla uzun olmadığından aslında nasıl duracağını şekillendiremedim desem daha doğru olur :) Görünce çok beğendim yani kısa boyluyuz diye uzun kimono giymeyelim mi bende aldım gitti :D 






3 yorum:

  1. Rengine bayıldım kimanonun sana da çok yakışmış :) ayrıca is hayatında da başarılar

    YanıtlaSil
  2. Ben de takıldım kimono çılgınlığına bu sene. Sana da çok yakışmış canım. Ben de seni blogumda görmekten mutluluk duyarım. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. çok da şeker ve sana da çok yakışmış bence :) bloğunu takibe aldım bende bekliyorum,sevgiler :)

    YanıtlaSil