31 Mart 2016 Perşembe

1 Face Saatleri

Herkese merhaba 

Ben aksesuar olarak genelde saat kullanmayı seviyorum zaten sürekli boynumda olan şans kolyem var onu değiştirmiyorum yani çok şık olmam gerekirse yerine başka bir kolye takıyorum bu konuda biraz üşengecim . Küpeleri önceden çok severdim şuan bir fazlalık olarak geliyor sadece altın yada gümüş takabiliyorum diğerleri hemen yara yapıyor ve bu durum çok kötü :( İşte bu yüzden bana en güzel gelen aksesuar saat .



Led saatleri çok seviyorum genelde spor giyindiğim için kıyafetlerime çok yakışıyor . Led saatte de tercihim 1 Face . Neden 1 Face ? çünkü aldığınız her renk saatle yardım kampanyasına katılmış oluyorsunuz .


Her rengin ayrı bir kampanyası var . Ben saatlerimle Meme Kanseri ve Temiz Su kampanyalarına katıldım .


Led saatlerin yanında dokunmatik ve Klasik saat modelleri de var . Klasik saat modelleride aynı şekilde seçeceğiniz her renk için bir yardım kampanyasına katılıyorsunuz.


Ben Klasik modellerden Açlık Eğitim ve Kanser için seçilmiş renkleri beğendim .




2 yorum:

  1. Yaa ne kadar güzel bir amaçla tasarlanmış ürünler, harikaymış! Saat alacağım zaman aklımda bulunsun; sen de aldıklarını güle güle kullan fıstık!

    YanıtlaSil
  2. Lovely post
    www.ivanasworld.com

    YanıtlaSil