28 Mart 2016 Pazartesi

Ixora Parfüm Bakım Kremi

Herkese merhaba 

Etkinliğimin sponsorlarından birisi Ixora parfümdü . Ben nemlendirici krem seçme konusunda çok başarılı değilim uzun süredir seveceğim bir nemlendirici bulamamıştım . Açıkcası bu nemlendiricinin böyle başarılı olacağını düşünmemiştim . Ben argan yağlı olanını kullanıyorum . Zeytin yağı , shea butter ve argan yağı seçme şansınız var . Argan yağlı olanın kokusu harika . 

Ben ilk sürdüğümde cildimdeki o kadifemsi hissi çok sevdim . Yumuşacık olmasının yanı sora dediğim gibi burnuma gelen çok hoş bir kokusu var .

http://www.ixoraparfum.com/




Argan yağının içerdiği doğal yağ asitleri, E vitamini, skualan, polifenoller ve antioksidan maddeler sayesinde lekeli, yaşlanmış ve yıpranmış cildiniz yeniden yapılanarak tazeliğini, yumuşaklığını ve canlılığını geri kazanacaktır.




 Zeytin yağı içeriğindeki yağ asitleri, E ve K vitaminleri ve fenolik bileşikler sayesinde cildinizde bir besleyici bariyer oluşturur ve cildinizi dış etmenlerden korumaya yardımcı olur. Zeytin yağı hassas ciltler için güvenlidir. Hassas cilde sahip yetişkinler, bebek ve çocuklar için de rahatlıkla kullanılabilir.



1 yorum:

  1. Bendeki Shea'lı olanı da bu hafta yazacağım, gerçekten ben de bu kadar başarılı bir ürün olacağını beklemiyordum. Kuru ciltlerin sevgilisi olacak diye düşünüyorum! Güle güle kullanalım!

    YanıtlaSil