9 Ağustos 2017 Çarşamba

Çiçekli Elbise

Herkese merhaba

Yaz aylarının en sevileni şüphesiz renk renk desen desen model model elbiseler . Bende bir kaç yazımda beğendiğim elbise modellerini paylaşmıştım . Zaful alışverişimden bir tane aldım böyle güzel geleceğini bilsem kendime bir kaç tane daha değişik renklerinden alırdım .

Havalar sıcakken pantolon giymekten nefret ediyorum en iyisi elbiseler oluyor . Topuklu ayakkabıyla , terlikle , babetle , sandaletle hatta spor ayakkabıyla bile çok güzel kombin oluyor :)

Aslında sitede beğendiğim bir kaç elbise modeli daha vardı artık onları diğer siparişlerimde alırım :)

Diğer kolsuz elbise modellerine tıklayarak bakabilirsiniz ..

Sleeveless Dress 



Elbise : Zaful
Çanta : Romwe




4 yorum:

  1. Nasıl yakışmış kuzuma ya maşallah! Elibseye bayıldım, güle güle giy şekercim! Öperim!

    YanıtlaSil
  2. Elbise çok yakışmış. Güle güle kullanın ;)

    YanıtlaSil
  3. Çiçekli bu yıl çok moda. Ve ben de hakkını verdiğimi düşünüyorum. Baya floral seçtim bu yıl. Elbisen çok cici canım. Güle güle giy canım.

    YanıtlaSil
  4. Çok beğendim elbiseni, güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil