16 Temmuz 2018 Pazartesi

Rosegal 5.yıl Dönümü

Herkese merhaba

Rosegal sayfası 5.yıl dönümünü kutluyor ( Rosegal 5th Anniversary ).Sayfa bu güzel günü çeşitli indirimlerle kutluyor :) Benim en sevdiğim alışveriş sitelerinden birinin Rosegal olduğunu biliyorsunuz zaten.Bu güzel fırsatı değerlendirip kendime bir kaç güzel parça seçtim.

Elbiselerini ben çok seviyorum.Daha önce 3 4 tane almıştım hepsinide çok sevdim ne giysem mutlaka soruyorlar nereden aldığımı :)





Bu çantalara bayıldımmmm özellikla hasır olanlara aşık oldum desem yeridir.Mutlaka birini seçip alacağım :)





Ben böyle farklı modellere alışık değilim ama belki sizin hoşunuza gider :)



Tüm siparişlerinizde % 15 indirim için "RGTina"  kodunu kullanın . Use code "RGTina" for 15% off all orders
50$ ve üzeri alışverişlerinizde %17 indirim için "RGTina5th”  kodunu kullanın.Use code "RGTina5th” for 17% 0ff all over 50USD

Hepinize keyifli alışverişler :)

1 yorum: