4 Ağustos 2018 Cumartesi

İşlemeli Gömlek

Herkese merhaba

Bugün sizlerle çok beğenerek aldığım işlemeli gömlek yazımı paylaşacağım.Bugömleği alırken hazır havalarda ısındı beyaz pantolonla birlikte mis gibi giyerim diyordum ama beyaz pantolonlarımın hepsini 34 beden aldığım için tabiki onlarda bana olmadııı ! Bir tanesini de 36 falan alsaydım keşke büyünce giyerim diyeee.

Gelelim Zaful'dan aldığım işlemeli gömleğime. Daha önce uzun kollu olarak başka bir modelini almıştım onuda çok severek giyiyorum.Omuzundaki gül işlemesi ve kollarının balon gibi oluşu çok hoş ve farklı bir hava katıyor kendisine :)) Bakalım bunuda yeni bir pantolon.

Daha farklı nelerle kombin edebilirim bana yardımcı olabilirsiniz :)





2 yorum:

  1. Gmleğin tarzına bayıldım Burcuuuu!!!! Sana da çook yakışmış, güle güle giy fıstık!!! E 34 pantolon aldıysan, içine de girersin inşallah yakında.. Çok öperim!!!

    YanıtlaSil
  2. Gömleği çok beğendim, güle güle kullan Burcucum :) 34 beden çok minicik bişiy, gerçi sen de öylesin ama kalıbı dardı o zaman demek..

    YanıtlaSil