30 Temmuz 2019 Salı

Gelin Makyajı

Herkese merhaba

Bir önceki yazımda nişan hazırlıklarımı yazmıştım ama ben yazmakta geç kalınca düğünde oldu bitti bile.O yüzden sıcağı sıcağına düğün hazırlıklarımı yazmak istedim. 
Ev eşyası,mutfak gereçleri,evdeki eksikler,aksesuarlar perdeler... diye uzayıp giden hazırlıların arasında biz gelinleri en çok ilgilendiren kısımların başında belkide makyaj ve saç geliyor.En özel günümüzde bütün gözler bizde olsun kusursuz olalım istiyoruz. Nişandan hemen sonra bende makyaj ve saç için yer arayışına girdim bu yıllardır blog dolayısıyla pek çok kuaför tanıdım sırayla hepsine tek tek bakarken tesadüfen ana sayfama Neziha hanımın sayfası düştü. Neziha Ergün Makyaj olarak belki sizde rastlamışsınızdır.Birkaç arkadaşımdan da fikir aldıktan sonra hemen mesaj attım ve bir kahve içtik çok sevdiğim için söylemiyorum ama aşırı tatlı ve sıcak birisi . Düğüne kadar ara ara konuşup birbirimizle fikirlerimizi paylaştık bana hangi makyajın daha çok yakışacağına karar verdik. Bu arada Neziha hanım makyaj eğitimi de veriyor ilgilenen varsa kendisine ulaşabilir.

Gelinlikle olan fotoğraflarım henüz gelmediği için ekleyemedim onlar da gelince sizlerle paylaşacağım.Ayrıca belirtmek istediğim bir konu daha var kendisinin önerdiği kuaförler de çok başarılı ben tercihimi de o şekilde yapmıştım onun için de ayrı bir yazı hazırlayacağım









2 yorum:

  1. Makyajın gerçekten harika olmuştu Burcu'cum, çok beğendim! Çook güzel görünüyordun zaten o gün!

    YanıtlaSil
  2. Did you hear there is a 12 word phrase you can tell your crush... that will induce deep feelings of love and impulsive attractiveness to you buried within his chest?

    Because hidden in these 12 words is a "secret signal" that fuels a man's instinct to love, please and guard you with all his heart...

    12 Words Will Fuel A Man's Desire Instinct

    This instinct is so hardwired into a man's genetics that it will make him try better than before to build your relationship stronger.

    As a matter of fact, fueling this dominant instinct is so essential to having the best possible relationship with your man that the moment you send your man one of the "Secret Signals"...

    ...You'll instantly find him expose his mind and soul for you in such a way he never expressed before and he'll see you as the one and only woman in the world who has ever truly interested him.

    YanıtlaSil