27 Mart 2020 Cuma

Farmasi Çay Ağacı Yağı Şampuanı

Herkese merhaba

Saçlarım aşırı yağlı olduğu için farklı farklı bir sürü şampuan denedim onun dışında kimden ne duyduysam yaptım.


  • Elma sirkesiyle yıka dediler denedim şaçlarınızı şampuanla yıkadıktan sonra 1 bardak içine 3 kaşık kattığınız elma sirkesini saçınıza döküyorsunuz biraz bekledikten sonra ılık suyla duruluyorsunuz. Ben pek bir etkisini göremedim maalesef.
  • Limon suyu dediler onu da denedim. 1 adet limon suyunu 2 fincan suyla karıştırıp saçınıza masaj yapıyorsunuz 5 dakika sonra duruluyorsunuz yağlanmaya faydası olmadı ama saçlar güçleniyor.
  • Karbonat iyi gelir dediler bunu da denedim.1 litre suya 3 yemek kaşığı karbonat karıştırıyorsunuz saçınıza 20 dakika bekletiyorsunuz sonra şampuanla yıkıyorsunuz buda eksi puan aldı benden.
  • En işe yarar çözüm benim için perma yaptırmak olmuştu perma ilacı saçımdaki o fazla yağı almıştı ama sürekli saçlarıma perma yaptırmamın imkanı yok tabi ki.
Böyle böyle size onlarca tarif yazabilirim tabi ki bunları denemek isterseniz de bir şey kaybetmezsiniz eğer çözüm bulamadıysanız deneyin ama size harika bir ürünle geldim ben bugün.

Saçlarımın yağını size şu şekilde anlatayım sabah yıkadığımda akşama doğru diplerindeki o ağırlaşmayı görüyorsunuz yani bu kadar kısa sürede ağırlaşıyor ve yağlanıyor. Günü kurtarmak için eğer dışarı çıkacaksam kuru şampuan kullanıyorum ama her zaman yanımda olmuyordu mesela bir yere hafta sonu için gittiğimizde yada eşimin ailesini ziyarete gittiğimizde bazen yanıma almayı unutuyorum ve o yoksa benim çıkmadan direeeeek saçlarımı yıkamam lazım yoksa bu kız haftalardır saçlarına dokunmamış diye düşünebilir insanlar.

Farmasi çay ağacı şampuanıyla Kübra sayesinde tanıştım. Kendisinin çok güzel bir sayfası var bakmak isterseniz ( İnstagram : @Kubragelinn ) Şampuanı eşi kullanıyormuş hikayelerinde görünce bende alayım ne kaybederim ki demiştim ama çok şey kazandım ..




Şimdi bendeki etkisini şöyle açıklayım ben güzellik ve bakım bloggerı arkadaşlarım gibi içeriklerini inceleyemedim baktım ama açıkçası çok da bişey anlamadım o yüzden sadece etkisini yazacağım ;

Gece saçımı yıkadığımda normalde ertesi gün öğlene doğru ağırlaşırdı keza sabah yıkadığımda akşam saçlarım yine ağırlaşmaya başlardı 1 aydan uzun süredir kullanıyorum 3. kullanışımdan sonra etkisini görmeye başladım sabah saçlarımı yıkadığımda ertesi güne kadar ağırlaşma ve yağlanma olmuyor sonraki kullanımlarımda bu süre uzamaya başladı düzenli olarak 3 ay falan kullanırsam etkisini göreceğime inanıyorum.

Size kendi gözlemlerimi anlattım dediğim gibi yağlı saçlar için bir sürü şey deneyebilirsiniz bir kere de Farmasi çay ağacı şampuanını deneyin çok beğeneceksiniz  bence :)








3 yorum:

  1. Ayyy ne güzel beğenmene çok sevindim tatlım not aldım o zaman :)!!!

    YanıtlaSil
  2. kardeşime siparişimi vereyim hemen. yazı için teşekkürler tatlım:))
    sevgiler
    makyajlıkareler

    YanıtlaSil
  3. Tavsiye için teşekkürler.Benimde aksine saçım kuru :( ve kepekli nasıl oluyorsa artık.Bir head & shoulders iyi geliyor banada.

    YanıtlaSil