16 Mayıs 2020 Cumartesi

Farmasi Wr. Wipes Sihirli Sünger

Herkese merhaba

bir önceki yazımda Farmasi Çay Ağacı şampuanını yazmıştım . Bu yazımda da yine Farmasinin bir ürününü yazacağım. Beni instagramdan takip edenler ocak temizliğinde kullandığım ürünlerin hepsini görebilir. Çeşit çeşit yağ çözücüler, köpük deterjanlar parlatıcılar kullanıyorum ve çoğunu kullanmadan önce ocak kazıyıcı spatula sayarken ben yoruldum bide temizlemesini düşünün. 

Cam ocak temizliğinde Hangi ürünü kullanırsam kullanayım mutlaka önce yağ ve kirin kabarmasını bekliyordum. İnstagramda dolaşırken  Farmasi Wr. Wipes sihirli süngere denk geldim videolar da herşeyi parlatıyor ve temizliyordu. İnternette herşey çok fazla övüldüğü için sipariş verirken aslında bununda şişirildiğini düşünmüştüm.





Mr. Wipes Sihirli Sünger sert, yumuşak, metalik, plastik ve birçok yerdeki lekeleri temizlediğini vaadediyor. Diğer kullanım yerleri  Fayans, karo ve derz arası kararmalar ,lavabo ve küvetlerde ki sararmalar,plastik doğramalarda ki sararma ve lekeler, deri döşemelerdeki kirlenme ve lekeler. Sadece su ile ıslatıp lekeli yeri bastırarak siliyorsunuz. Şuan ocak dışında kullanmadım kullandığımda deneyimlerimi instagram hesabımdan paylaşacağım beni oradan takip edebilirsiniz ( Burcuspinkyworld).

Yukarıda yanmış süt lekesi var bu lekeyi temizlemem neredeyse 2 günümü almıştı . İnstagramdan takip edenler aşama aşama görecekler o kadar yandı ve kurudu ki soğuyana kadar çıkartmak çok zor oldu.

Daha sonra başka bir yanığı Mr. Wipes Sihirli Sünger yardımıyla temizledim video çekerken resmen şok oldum . Dediğim gibi aman alıp bi deneyim sanmıyorum bu kadar etkili olacağını demiştim ama sonuç beni çok şaşırttı. 




 Ocak da harika sonuçlar aldığım bu süngeri banyoda duşa kabinde oluşan su lekeleri ve kireç lekelerinde deneyeceğim yine aynı sonucu alacağımı ümit ediyorum :)



2 yorum:

  1. Bu çok güzel bişey ya ben de ocakta denememiştim kuzum bi bakayım :)! Dolap temizliği fayans vs de de çok iyi!

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel bir ürünmüş, ben de bakayım :)

    YanıtlaSil