12 Kasım 2019 Salı

Yunan Adaları Turu - Mikanos * ETS Tur

Herkese merhaba

Balayı yazımın ilk bölümünü yayınlamıştım. Sığacık'da kaldıktan sonra Alaçatıya geçmiştik oradan Çeşme Limanından kalkan ETS Tur gemisiyle Yunan Adaları tatilimiz başladı.

Öncelikle bizim için çok farklı bir deneyim oldu gemi tatili.Günün her anını değerlendirme şansımız oldu. Limana yanaştığımızda adaları gezip gemiye geldiğimizde içerideki etkinliklere katıldık.Ben mide bulantısı konusunda biraz ön yargılı olarak bindim gemiye fakat beklediğim gibi olmadı çoğu zaman gemide olduğumuzu anlamadım bile.Farklı oda seçnekleri ve fiyat aralıkları mevcut bütçenize uygun olanı seçip keyifli bir tatil yapabilirsiniz.Yemekleri hakkında çok güzel yorumlar okumuştum gerçekten açık büfesi lezzetiyle beni de etkiledi.Gemi içi etkinlikleri yolculk sırasında sıkılmadan vakit geçirmenizi sağlıyor buda bizden tam puan aldı.

İlk olarak Mikanos adasına gittik.Kartpostal gibi gün batımı,kiliseleri,masmavi denizi ve eğlence hayatıyla son yıllarda oldukça popiler bir ada. 3-4 gün aslında adayı keşfetmeniz için uygun süre olabilir. Gezilecek yerleri;

1. Chora 

Mikonos Adası‘nın merkezi olan Chora, labirenti andıran dar sokakları, limanı çevreleyen bembeyaz badanalı evleri ve gösterişli mimarileriyle dikkat çeken kiliselerden oluşan geniş bir körfezi kapsıyor. Birbirinden şık dükkan, butik, restoran, bar, kafe ve sanat galerisinin bulunduğu bölge, özgün yapısını korumayı başarmış.Adada en kalabalık kitleyi burada görüyorsunuz.




2. Little Venice

Little Venice, denize sıfır restoran ve kafelerin sıralandığı bir yer. Gün batımı yaklaştıkça kalabalığın arttığı Little Venice, Ege Denizi ile iç içe vakit geçirip bir şeyler yudumlamak için ideal. 

3. Mykonos yel değirmenleri

Mykonos’un sembolleri arasında gösterilen yel değirmenleri, adayla ilgili yapılan tanıtımlarda öne çıkıyor. Eşsiz gün batımına tanıklık edilebilen tarihi yel değirmenleri, limana oldukça yakın bir konumda, Chora’da bulunuyor. Adayı ziyaret edenlerin mutlaka fotoğraf çektirdiği değirmenlerin çevresinde gün boyunca hareketlilik azalmıyor.



Gezilecek o kadar çok yeri var ki gece hayatıyla meşhur olan adada birbirinden hareketli mekanlar var.Plajlarına gitme fırsatımız olmadı gemi gece ulaştığı için.Adanın plajları da gece hayatı kadar popüler ve güzel.



 Baklava ve türk kahvesi hemen hemen bütün kafeler de bulunuyor.








4 yorum:

  1. Allah bayıldım ya! Çok merak ediyorum Yunan Adaları'nı, senin fotoğrafların da merakımı ve hevesimi iki katına çıkardı. Nefis görünüyor. Yalnız, gemi seyahati kısmı da çok ilgimi çekti, bir ara öyle bir şey planlamak istiyorum. Senden tüyoları alırım! Çok öpüyorum canım!!!

    YanıtlaSil
  2. Bi ara güzel bir seyahat planı var bu adalara ama o vakit tez gelir:)

    YanıtlaSil
  3. Blogunuzu yeni keşfettim. İyi ki de etmişim. Yunan adalarını zaten çok merak ediyordum, güzel bir paylaşım oldu bu sebeple benim için. Emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. BAYILDIM tek kelimeyle böyle anlatabilirim :) anlatımın da fotoğraflar da çok güzel :)

    YanıtlaSil